Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " اجرای طرح زیست اقلیم در عملیات معماری پایدار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اجرای طرح زیست اقلیم در عملیات معماری پایدار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Rigas Tehniskas Universitates Zinatniskie Raksti
سال انتشار
2013
کد محصول
1007537
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
721 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Today one of the topical issues in Latvia relates to the compliance of the architectural practice with the modern concept of sustainable development. Although the beginning of the first decade of the 21st century introduced positive ideas promoting energy efficient architecture in Latvia, the worldwide experience has shown that despite the importance of environmental ideas in designing, their introduction and implementation in practice often encounter problems. This article addresses a number of factors that should be taken into account introducing changes to the current practice of architectural design in line with the modern principles of sustainable development and bioclimatic design

چکیده

امروزه یکی از مسائل آب و هوایی در لتونی، به تطبیق کاربست معماری با مفهوم مدرن توسعه ی پایدار مرتبط است. اگرچه شروع اولین دهه ی قرن بیست و یک، ایده های مثبتی را معرفی کرد که کارآمدی انرژی در معماری را در لتونی معرفی می کرد، اما تجربه ی جهانی نشان داده است که بر خلاف اهمیت ایده های محیطی در طراحی، معرفی و اجرای آنها در عمل، اغلب با مشکلاتی مواجه می شود. این مقاله به بررسی تلاش هایی می پردازد که باید هنگام معرفی تغییرات به کاربست فرهنگی طرح معماری  مطابق با اصول مدرن توسعه ی پایدار و طرح اقلیم زیستی، در نظر گرفته شود.  

1-مقدمه

یکی از ویژگی های مشخص حرفه ی معماری، ضرورت ترکیب حوزه های فنی، علوم اجتماعی و هنرها در یک واحد تفکیک ناپذیر می باشد. تغییر در دیدگاههای عمومی نسبت به ارزشهای محیطی منجر به ارزیابی معیارهایی برای ارزیابی نتایج طرح معمارانه شده است در حالیکه فناوری کامپیوتر به صورت قابل توجهی، فرایند طرح را تغییر داده است...

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده معماری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




architectural practice
bioclimatic design
sustainability

ثبت سفارش جدید