Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اجتماعی " با موضوع " ایجاد جامعه دانشی پروژه ای کلان نگر از طریق آموزش مدیریت پروژه در تحقیق و توسعه (R&D) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ایجاد جامعه دانشی پروژه ای کلان نگر از طریق آموزش مدیریت پروژه در تحقیق و توسعه (R&D)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1007541
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
604 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Developing knowledge and creating knowledge society seems like to be among the major factors in founding and further developing modern society. Development is strongly associated with projects as temporary and unique processes, and thus being tools for enabling development. Accordingly, in competitive and globalised modern society, arising of thoughts about project society being able to successfully implement multitude of projects is not surprising. Since establishing knowledge- and project-society appears to be among nations’ strategic goals, it is important to recognise and eliminate their possible deficiencies. In doing so, the paper propose using the holistic, i.e. systems approach and integration of expanded concepts about knowledge- and project-society into holistic project-knowledge society. Efforts for creating such society start with educating and qualifying as many as possible individuals. The final part of the paper shows the case following this idea on Specialist graduate professional study of Project management at the “B.A.Krčelić” Accredited College of Business and Management in Zaprešić, Croatia

چکیده

به نظر می رسد که توسعه دانش و ایجاد یک جامعه دانش بنیان، در زمره مهم ترین فاکتورهای مورد نیاز برای شکل گیری و توسعه جامعه مدرن باشد. توسعه دارای وابستگی شدید به پروژه هایی است که به صورت فرآیندهای منحصر به فرد و موقت می باشند و از این رو، این فرآیندها ابزارهای توسعه و ترقی به شمار می روند. بدین ترتیب، در جامعه مدرن رقابتی و جهانی، ارتقاء تفکرات در مورد جامعه پروژه ای می تواند به طور موفقیت آمیزی پروژه های متعددی را به اجرا برساند. از آنجا که به نظر می رسد ایجاد جامعه دانشی و جامعه پروژه ای، هدف مشترک و استراتژیک تمامی ملت ها است، پس درک و حذف دشواری ها و موانع پیش روی این هدف بسیار حائز اهمیت خواهد بود. مقاله حاضر برای انجام این کار از یک رویکرد کلان نگر استفاده می کند؛ یعنی یک رویکرد سیستمی و یکپارچه از مفاهیم بسط یافته در زمینه دانش و جامعه پروژه ای و ادغام آنها در قالب یک جامعه دانشی- پروژه ای کلان نگر. تلاش در جهت ایجاد چنین جامعه ای، از طریق آموزش دادن و ارتقاء سطح کیفی افراد تا حد امکان میسر است. بخش پایانی مقاله، یک مورد از این ایده را نشان می دهد که طی یک فعالیت پژوهشی و تخصصی در حوزه مدیریت پروژه در بی.ای.کریلیک، تحت گواهینامه تأیید صلاحیت از سوی کالج بازرگانی و مدیریت در زاپرِسیک کرواسی صورت گرفته است.

1-مقدمه

به نظر می رسد ایجاد جامعه دانش بنیان یکی از مهم ترین ارکان برای ایجاد یک جامعه رقابتی و نوین باشد. در تلاش برای حفظ یا افزایش رقابت ها، هر دو حوزه ملی و فراملی اقدام به افزایش تلاش ها و منابع خود به منظور اجرای پروژه های توسعه ای می کنند. در حالی که ثابت شده پروژه ها ابزاری اقتضایی/ الزامی برای اطمینان از توسعه هستند، این موضوع نیز نشان داده شده که برای یک نگرش سیستمی کلان  تر در اجرای پروژه ها، بررسی تاریخچه پروژه های مدرن و خروجی ها و دستاوردهای آنها الزامی به نظر می رسد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اجتماعی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Project management
educational projects
project education
research and development

ثبت سفارش جدید