Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " مسئولیت اجتماعی شرکتها و کارایی انجام امور مالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مسئولیت اجتماعی شرکتها و کارایی انجام امور مالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Business Research Quarterly
سال انتشار
2016
کد محصول
1007748
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
567 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از این مطالعه تجربی–تئوریکی، بررسی رابطه 2 طرفه بین مسئولیت اجتماعی شرکت ها و کارایی انجام امورمالی در شرکت های اسپانیایی ذکر شده می باشد. یک چارچوب کامل تئوریکی بر اساس منابع وابسته، نظارت و امور نمایندگی و تئوری مشارکت سهامداران یک اساس برای مدل تفهیمی فراهم می کند. یک سهم و کمک مهم، استفاده ازشاخص رفتاری اجتماعی می باشد که براساس 4 جزء شکل گرفته است: 1-گزارش دهی سراسری بر ای مشارکت در ابتکارات 2-شاخص پایداری برای دربرگرفتن کارایی شرکتها در بورس DOW JONES 3-پذیرفتن توصیه ها برای کنترل خوب کار شرکتی و 4-تایید روشهای جمع و جور سراسری.

 نتایج بدست امده از مطالعات تجربی در باره کار شرکتهای ثبت شده در بورس سهام مادرید، رابطه مثبتی را در هر 2 جهت به نمایش می گذارد، (کار اجتماعی سوداور است و سوداوری برای اجتماع است) بدینوسیله یک بازخورد مثبت برای یک کاردسته جمعی مقدس و سود اور فراهم می شود.

نتایج این انالیز، کاربردهای تجربی در اتاق هئیت مدیره دارد. انها این نظریه را اثبات می کنند که خط مشی های اجتماعی، منابع مالی را افزایش می دهند و برعکس (منابع مالی ، کارایی خط مشی های اجتماعی را افزایش می دهند) افزایش کارایی منابع مالی به فواید اجتماعی بیشتری می انجامد. در نتیجه، این مقاله همه اعضای هئیت مدیره را تشویق می کند که بطور جدی سرمایه گذاری در منابع مالی را موازنه کرده تا خط مشی هایی تهیه شود. این خط مشی ها می تواند میزان عملکرد اجزای رفتارهای اجتماعی را افزایش دهد تا بطور سراسری کارایی جامعه را اصلاح کند.

1-مقدمه

علاقه و توجه شرکتها به میزان تصاعدی برروی موضوعات دارای محتویات اجتماعی تمرکز کرده درحالیکه درجهت افزایش کارایی اقتصادی برای جلب رضایت سهامداران کارکرده و بعنوان یک مسئولیت اجتماعی برای کسب فوائد اجتماعی کلی تلاش می کند. نظریات حفظ محیط زیست، نظریات اقتصادی و اجتماعی شرکتها را مجبور کرده اند که سیستم های یکپارچه بوجود اورند تا مشاهده و عملکرد قانون را در همه رشته ها درنظر گرفته و همچنین برروی خیر و رفاه عمومی برای جامعه بطور کلی و سهامداران بطور ویژه تمرکز کنند...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Corporate social responsibility
Financial performance
Good corporate governance
Spanish listed

ثبت سفارش جدید