Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ارزیابی فاکتورهای هزینه و مزایای حسابرسی داخلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی فاکتورهای هزینه و مزایای حسابرسی داخلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research Journal of Finance and Accounting
سال انتشار
2013
کد محصول
1008402
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
837 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هزینه های مالی و عملیاتی و مزایای حسابرسی داخلی نقش بسیار حیاتی در سازمان ها ایفا می کنند. هدف اصلی از این مطالعه تعیین اهمیت و تاثیر هر دو حسابرسی داخلی و حسابرسی داخلی برون سپاری در سازمان است. 15 مورد از هزینه های مالی و عملیاتی و مزایای حسابرسی داخلی از یک سازمان نفت و گاز استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که سه متغیر در انتخاب ممیزی داخلی معنی دار می باشند اما دو متغیر نتایج منفی را نشان می دهد که برون سپاری ارزان تر از یافتن منابع است. نتیجه گیری بسیار معمول وجود دارد  که امکانات داخلی پر هزینه تر انتخاب برون سپاری می باشد به طوری که ارائه دهنده داخلی کارآمدی کمتری از ارائه دهندگان خارجی دارد چون آنها به توسعه کارامدتر فن آوری، می پردازند. مطالعه این نوع، عوامل مستقل برای اهمیت یافتن منابع نسبت به برون سپاری و مقایسه هزینه ها و مزایای داخلی حسابرسی را توضیح می دهد.

1-مقدمه

این پژوهش در حسابرسی داخلی به منظور بهبود و ایجاد ارزش پاسخگویی، شیوه های اخلاقی و حرفه ای و همچنین مدیریت ریسک موثر، بهبود کیفیت خروجی و کمک و هدایت در تصمیم گیری و نظارت بر عملکرد ساخته شده است. حسابرسی داخلی فقط برای مقابله با  موارد مالی نیست اما آن هم چنین در تجزیه و تحلیل هزینه ها و منافع، استفاده  از منابع و اجرای آن و اثربخشی مدیریت کمک می کند. به گفته موسسه حسابرسان داخلی نیویورک: "حسابرسی داخلی، فعالیت ارزیابی مستقل در یک سازمان برای بررسی حسابداری، امور مالی و عملیات دیگر بر اساس خدمت به سازمان است. این یک کنترل مدیریتی است که توابع با اندازه­گیری و ارزیابی اثربخشی دیگر کنترل ها صورت می گیرد. "حسابرسی داخلی کمک می کند و سازمان هدف خود را با یک اجرای نظام مند، روشی برای ارزیابی و بهبود فرایندهای مدیریت ریسک، کنترل و نظارت انجام می دهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید