Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی نفت " با موضوع " تحلیل اثر فناوری حفاری فشار تنظیم شده بر روش های طراحی برنامه پوشش جاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل اثر فناوری حفاری فشار تنظیم شده بر روش های طراحی برنامه پوشش جاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Engineering
سال انتشار
2014
کد محصول
1008699
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper analyzed the characteristics of managed pressure drilling (MPD) technology and impact of wellhead back pressure on the wellbore annulus pressure profile, and found that the application of this technology provides situation for improvement in the current casing program design. Meanwhile, the equivalent density of drilling fluid in wellbore annulus needs to consider the impact of back pressure. On this basis, casing program design for top-down design approach and multi-pressure system formation in MPD are established. Comparing and analyzing the results of casing program design in MPD and conventional drilling, it can be concluded that for the top-down design method, each layer of casing can reach to a deeper depth. It can also reduce the casing level for the multi-pressure system formation using wellhead back pressure to make the wellbore annulus pressure profiles bend. Thus, it can cleverly pass through the complex formation which needs multi-layer intermediate casings in conventional drilling. In this condition, the well structure can be simplified

چکیده

این مقاله خصوصیات فناوری حفاری فشار تنظیم شده (MPD) و اثر فشار برگشتی دهانه چاه روی پروفایل فشار حلقه چاه را تحلیل کرده و دریافته است که کاربرد این فناوری موقعیتی را برای پیشرفت در طراحی برنامه پوشش جاری ایجاد می کند. در ضمن، دانسیته معادل سیال حفاری در حلقه دهانه چاه نیاز دارد که اثر فشار برگشتی را در نظر بگیرد. بر این اساس، طراحی برنامه پوشش برای روش طراحی بالا- پایین و تشکیل سیستم فشار چندگانه در MPD تاسیس شده است. با مقایسه و تحلیل نتایج طراحی برنامه پوشش در MPD و حفاری سنتی این نتیجه به دست می آید که برای روش طراحی بالا- پایین، هر لایه پوشش می تواند به عمق پایین تر برسد. همچنین آن می تواند سطح پوشش برای تشکیل فشار چندگانه را با استفاده از فشار برگشت دهانه چاه به منظور خمیده کردن پروفایل فشار حلقه دهانه چاه کاهش دهد. بنابراین، آن با زرنگی از تشکیل کمپلکس که نیاز به پوشش های میان واسطه چندلایه در حفاری سنتی دارد عبور می کند. در این شرایط، ساختار چاه می تواند ساده شود. 

1-مقدمه

فناوری حفاری فشار تنظیم شده (MPD) فشار برگشتی خاصی را در دهانه چاه بر اساس شرایط مختلف برای رسیدن به کنترل دقیق فشار دهانه چاه و انجام آن در پنجره تراکم ایمن، اعمال می کند، به طوری که حفاری متعادلی را اجرا نماید [1-5]. MPD از سیستم گردش سیال حفاری بسته استفاده می نماید. هنگامی که یک اتصال و یا گردش انجام شده باشد، فشار در چاه در نوسان است. به منظور حفظ ثبات فشار، ما نیاز به اضافه کردن فشار برگشتی در دهانه چاه هستیم...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی نفت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی نفت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Managed Pressure Drilling
Casing Program Design
Impact Analysis

ثبت سفارش جدید