Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " نقاط ضعف کنترل داخلی و شواهدی از دستکاری فعالیت های واقعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقاط ضعف کنترل داخلی و شواهدی از دستکاری فعالیت های واقعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Accounting, incorporating Advances in International Accounting
سال انتشار
2016
کد محصول
1009396
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
915 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما بررسی می کنیم که آیا شرکت های سهامی عام آمریکا که گزارشات افشا نقاط ضعف کنترل داخلی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به عنوان بخشی از الزامات گزارشگری در بخش 404 قانون ساربنز اکسلی (SOX) تکمیل می کنند، سطوح بالاتری از دستکاری فعالیت های واقعی (RM) را نسبت به دیگر شرکت هایی که این گزارشات را تکمیل نمی کنند دارند یا نه. به کمک داده های سطح شرکت برای دوره بعد از اعمال قانون SOX، در سال های 2004 تا 2010 ما روابط مثبتی بین شرکت هایی که نقاط ضعف کنترل داخلی را گزارش کرده اند و دستکاری در فعالیت های واقعی یافته ایم. علاوه بر این، نتایج نشان می دهد که وقتی شرکت ها نقاط ضعف کنترل داخلی را گزارش می کنند، از حسابهای تعهدی اختیاری به عنوان جایگزینی برای RM استفاده نمی کنند. به طور کلی، یافته های ما نشان می دهد که شرکت های ICW دستکاری در فعالیت های واقعی را به عنوان نوعی مدیریت سود استفاده می کنند. یافته های ما کاربردهایی برای کیفیت حسابرسی دارد چرا که حسابرسان نیاز به کسب شناخت بهتر از شیوه تاثیرگذاری دستکاری فعالیت های واقعی بر عملیات شرکت دارند.

1-مقدمه

هدف این مطالعه بررسی این مساله است که آیا شرکت های آمریکایی که گزارشات افشا نقاط ضعف کنترل داخلی (ICW) را به عنوان بخشی از الزامات گزارشگری داخلی سالانه در بند 404 قانون ساربنز اکسلی (SOX) سال 2002 در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (Sec) تکمیل می کنند، سطوح بالاتری از دستکاری فعالیت های واقعی (RM) را اجرا می کنند یا نه. دامنه ای که در آن شرکت هایICW سود را با توجه به این فعالیت های عملیاتی مدیریت می کنند کمتر مورد توجه قرار گرفته است. ملاحظات بند 404 قانون SOX الزام می کند که مدیریت و حسابرسان خارجی شرکت کفایت کنترل های داخلی را نسبت به گزارشگری مالی (ICOFR) بررسی کنند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Internal control weakness (ICW)
Sarbanes–Oxley (SOX) Act
Real activities manipulation (RM)

ثبت سفارش جدید