Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یخچال هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یخچال هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal on Recent and Innovation Trends in Computing and Communication
سال انتشار
2016
کد محصول
1009498
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
280 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In last decade we have witnessed great development in area of refrigerator technology. In this paper we present the framework for smart refrigerator which enables automated purchase mechanisms with use of integrated sensing technology SMS mechanisms accompanied by online purchases followed by home delivery. Proposed smart refrigerator is efficient and effective since it involves minimum human interaction

چکیده

در دهه ی گذشته، ما شاهد گسترش زیادی در حوزه ی فناوری یخچال ها بوده ایم. در این مقاله ما معیاری برای یخچال های هوشمند ارائه کردیم که امکان مکانیزیم های خرید خودکار را با استفاده از فناوری سنجش ادغام شده و مکانیزیم های SMS فعال می کند و از خرید آنلاین و تحویل خانه استفاده می کند. یخچال های هوشمند پیشنهادی موثر و کارا هستند و شامل حداقل دخالت انسانی می شوند.

1-مقدمه

روش های سنتی فعلی برای نیازهای خرید روزانه مانند مواد غذایی، میوه و سبزیجات و غیره استفاده می شوند. در روزهای اولیه، این محصولات باید به صورت روزانه خریداری شوند. با اختراع انبار یخچال این آیتم ها، همه چیز ممکن می شود. با توسعه ی سریع فناوری، گزینه های مختلف محصولات خرید و حفظ کالا ممکن شده اند و در مقایسه با روش های قبلی به آسانی امکان پذیر بود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Load cell
Weight sensor
Bluetooth module

ثبت سفارش جدید