Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " روش های توان اکتیو و رأکتیو برای جایگذاری بهینه ایستگاه های شارژ در سیستم های قدرت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش های توان اکتیو و رأکتیو برای جایگذاری بهینه ایستگاه های شارژ در سیستم های قدرت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Electrical Power & Energy Systems
سال انتشار
2017
کد محصول
1009499
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Electric Vehicles (EVs) have been suggested as alternatives to conventional vehicles for reducing petrol consumption and carbon dioxide (CO2) emissions. When a large number of EVs connect to the grid, they can cause a large amount of power loss. Where to install multiple charge stations in the grid, so as to mitigate losses caused by EVs when providing energy to those EVs, is becoming vitally important. In this paper, a distribution test-network model is described. A new analytical method is proposed, using the stations’ cooperation in terms of optimal active and reactive power dispatch as well as power flow analysis for locating the optimal placement of charge stations, so as to reduce power losses. This method is compared with the previously developed current density method for single charge stations using system simulation results. It was demonstrated that the methods proposed in this paper are more accurate than the current density method, and that 17% of the average active power loss can be saved for three different types of load profile. In addition, 27% of the average active power loss was saved by installing two charge stations rather than no charge stations in the test-line. It is shown that this could represent a 2.6% annual yield above inflation for investing in installing and running such charge stations

چکیده

خودروهای برقی (EV) به عنوان گزینه هایی برای جایگزینی خودروهای سنتی به منظور کاهش مصرف بنزین و کاهش آلایندگی دی اکسید کرین CO2 معرفی شده اند. زمانی که تعداد زیادی EV به شبکه متصل می شوند، می تواند باعث ایجاد تلفات توان زیادی شود. که در آن این حالت، نصب چندین ایستگاه شارژ در شبکه، و نیز کاهش تلفاتی ناشی از EV ها زمانی که انرژی EV ها تأمین می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله، یک مدل شبکه توزیع تست تشریح شده است. روش تحلیلی جدیدی پیشنهادی شده است که با استفاده از هماهنگی ایستگاه های شارژ از نظر توزیع بهینه توان اکتیو و رأکتیو و نیز تحلیل پخش توان برای مکان یابی بهینه ایستگاه های شارژ، تلفات توان سیستم را کاهش می دهد. این روش با روش سنتی چگالی جریان که برای ایستگاه های شارژ منفرد انجام می گرفت با استفاده از نتایج شبیه سازی، مقایسه شده است. اثبات شده است که روش پیشنهادی در این مقاله از روش چگالی جریان دقیق تر است و تلفات توان اکتیو را به اندازه 17% برای سه نوع مختلف از پروفیل بار کاهش می دهد. علاوه بر این، 27% تلفات توان اکتیو متوسط با نصب دو ایستگاه شارژ به جای عدم وجود ایستگاه شارژ در خط تست، کم می شود. نشان داده شده است که به صورت سالیانه به اندازه 2.6% تورم افزایش برای سرمایه گذاری در نصب و اجرای ایستگاه های شارژ حاصل می گردد.

1-مقدمه

به منظور کاهش انتشار CO2، توجه بیشتری به خودروی برقی (EV) نسبت به قبل معطوف شده است. با این وجود، محدودیت های موجود در کارکرد خودروها همچنان یک مسئله بزرگ برای تمامی EV ها به شما می آید. این مشکل را می توان با بهبود تکنولوژی‌های جدید باتری های EV و یا با ساخت ایستگاه های شارژ در شبکه های توزیع (DN) و شبکه های انتقال (TN) بهبود بخشید...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Charge stations’ location
EVs
Active and reactive power optimization
Power loss reduction

ثبت سفارش جدید