Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,578,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آیا ما هنوز وجود داریم؟ حمایت از سرمایه گذاران با امنیت یک حرفه حسابرسی در آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا ما هنوز وجود داریم؟ حمایت از سرمایه گذاران با امنیت یک حرفه حسابرسی در آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Research in Accounting Regulation
سال انتشار
2016
کد محصول
1009505
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال 2008، وزارت ایالات متحده از کمیته مشورتی وزارت خزانه داری در حرفه حسابرسی (ACAP)، یک گزارش با یافته ها و توصیه هایی برای رسیدگی به پایداری و اثربخشی شرکت های عمومی حسابرسی حرفه ای صادر کرده است. گزارش ACAP، به تعدادی از مسائل دیرینه و تحولات در حال ظهور در یک زمان بحرانی در تاریخ برای حرفه حسابرسی و هیئت مدیره نظارت عمومی حسابداری شرکت (PCAOB) پرداخته است. از آن جا که اولین مطالعه جامع در این حرفه از زمان تصویب قانون ساربانز اکسلی در سال 2002 است، این گزارش، بسیاری از مسائل قابل توجه برای PCAOB و حرفه خود را شناسایی می کند. این گزارش با 3 حوزه اصلی درگیر است: مسائل سرمایه انسانی تحت تاثیر حرفه حسابرسی، ساختار و امور مالی شرکت حسابرسی و رقابت و تمرکز شرکت حسابرسی. این گزارش شامل توصیه های متعدد جهت دار به سمت تنظیم کننده، دانشگاهیان، حرفه حسابرسی و دیگر ذینفعان است. این مقاله، اطلاعات آپدیت شده در مورد اقدامات متعدد گرفته شده در 16 توصیه ACAP را ارائه می کند که اشاره می کند یا درگیر در PCAOB است. با توجه به مقدار تلاش مرتبط با این توصیه ها، به نظر می رسد برای سوال «آیا ما هنوز داریم؟» مناسب و معقول باشند، اما این سوال درست نیست؛ زیرا ما نباید راضی به فکر کردن به آن چیزی باشیم که ما پیشرفت کافی در آن ایجاد کرده ایم یا اقدامات لازم را برای رسیدن و نگهداری حسابرسی با کیفیت بالا کامل کرده ایم. از آن جا که زمان گزارش ACAP، نوشته شده بود، خطرات برای کیفیت حسابرسی تغییراتی داشته اند. PCAOB به تمرکز بر حوزه های مطرح شده در گزارش ACAP ادامه می دهد. در حالی که موضوع کلیدی مطرح شده در گزارش ACAP، مزتبط باقی می ماند، شرکت های حسابرسی و تنظیم کنندگان حسابرسی باید برای تشخیص خطرات جدید و نوظهور، روشنگر و نگاهی رو به جلو داشته باشند، به طوری که اقدامات به موقع می تواند برای تضمین قابلیت اطمینان، حسابرسی با کیفیت بالا برای حمایت از بازارهای سرمایه و محافظت سرمایه گذاران، اتفاق بیفتد. فرصت های بسیاری برای تحقیقات آینده در ارزیابی اثر اقدامات صورت گرفته در توصیه های ACAP، از جمله این که تا چه حد اقدامات اهداف اصلی اجام شده اند و این که آیا پیامدهای پیش بینی نشده رخ داده اند یا نه، یا این که آیا اقدامات اضافی ممکن است موردنیاز باشند یا نه، وجود دارند.

1-مقدمه

به عنوان یک عضو هیئت مدیره از هیئت مدیره نظارت بر حسابداری شرکت ایالات متحده (PCAOB)، من زمان و تلاش قابل توجهی را صرف تحلیل پایداری و اثربخشی حسابرسی در حمایت از سرمایه گذاران و ترویج اعتماد به نفس در بازار سرمایه، کردم. من همچنین به شدت آگاه از کار باقی مانده که نیاز است برای رسیدن به یک حرفه ای انعطاف پذیر و قوی که به اهداف می رسد، چه در حال حاضر و چه در آینده، انجام شود، هستم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید