Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پخش بار اقتصادی غیرمتمرکز در شبکه های هوشمند با سازمان دهی خودی عوامل دینامیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پخش بار اقتصادی غیرمتمرکز در شبکه های هوشمند با سازمان دهی خودی عوامل دینامیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics: Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1009525
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In this paper, we propose a decentralized and self-organizing solution framework aimed at addressing economic dispatch (ED) analysis in a distributed scenario. In particular we will demonstrate that, under some hypotheses, the solution of the ED analysis can be obtained by computing proper weighted averages of the variable of interests. To compute these global quantities we propose the deployment of a network of cooperative dynamic agents solving distributed average consensus problems. Thanks to this decentralized/nonhierarchical paradigm, all the basic operations needed to solve the economic dispatch problem could be easily processed by the agents. Simulation results obtained on the 118 and 300 bus IEEE test networks are presented and discussed in order to prove the effectiveness of the proposed framework

چکیده

در این مقاله، ما یک چارچوب خود سازمانده و غیرمتمرکز را با هدف انجام تحلیل پخش بار اقتصادی (ED) در یک سناریوی پراکنده (توزیع شده) پیشنهاد می دهیم. در حالت خاص، اثبات خواهیم کرد که تحت یک سری فرضیات، پاسخ تحلیل ED را می توان با محاسبه دقیق مقادیر وزنی متوسط برای متغیرهای مورد نظر، به دست آورد. به منظور محاسبه این کمیت های کلی، استفاده از یک شبکه تعادلی بین عوامل دینامیکی را با حل مسائل اجماع متوسط توزیع شده، پیشنهاد می دهیم. به واسطه این الگوی غیرمتمرکز و غیر سلسله مراتبی، تمامی مراحل اصلی لازم برای حل مسئله پخش بار اقتصادی را می توان به سادگی تنها با یک عامل، انجام داد. نتایج شبیه سازی روی شبکه های تست 118 باسه و 300 باسه IEEE ارائه شده و مورد بحث قرار گرفته است تا اثربخشی چارچوب پیشنهادی را تأیید نماید.

1-مقدمه

تحلیل پخش بار اقتصادی (ED) یکی از اساسی ترین و ابزارهای متداول در مطالعات سیستم های قدرت است. هدف آن، برنامه ریزی خروجی واحدهای متعهد برای تولید به گونه ای است که میزان تقاضای بار را با حداقل هزینه تأمین نمایند در حالی که تمامی قیدهای سیستم و واحد نیز برآورده گردد. از نقطه نظر ریاضیات، تحلیل ED را می توان به صورت مسئله بهینه سازی تحت قید و غیرخطی فرمول بندی نمود. به منظور حل این مسئله، الگوریتم های متعددی در مقالات پیشنهاد شده است. این الگوریتم ها شامل پروسه های عددی تکراری بر اساس تئوری ضرایب لاگرانژ، برنامه ریزی دینامیکی، الگوریتم های تکاملی، و روش های ابتکاری است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Intelligent systems
optimization methods
power generation dispatch
smart grids

ثبت سفارش جدید