Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " بهبود وضعیت رضایت ساکنین با مدیریت تعمیر و نگهداری موثر سیستم تهویه مطبوع در ساختمان های اداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود وضعیت رضایت ساکنین با مدیریت تعمیر و نگهداری موثر سیستم تهویه مطبوع در ساختمان های اداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Automation in Construction
سال انتشار
2014
کد محصول
1009549
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
637 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Office buildings are equipped with HVAC system to provide a comfortable working environment. However, the level of the occupants' productivity and comfort is highly influenced by the reliability of HVAC system's service. Thus, the proper maintenance of HVAC system is necessary to ensure the smooth operations of an organisation. This paper seeks to investigate the maintenance characteristics of HVAC system that affect occupants' satisfaction and subsequently establish a relationship between the characteristics and occupants' satisfaction through questionnaire surveys and interviews; and finally develop a regression model for prediction purpose. The findings reveal that the maintenance characteristics which influence occupants' satisfaction include the skill and knowledge of the manager, the skill and knowledge of the labourer, the quality of spare parts and materials, as well as the response level towards failure and downtime. The study concludes that an effective communication platform which involves all key participants in the maintenance activities should be developed by the management to improve the maintenance outcomes

چکیده

ساختمان های اداری با سیستم HVAC یا تهویه مطبوع تجهیز می شوند تا محیط کاری راحتی را فراهم آورند. در عین حال، سطح بهره وری و راحتی ساکنین خود به شدت تحت تاثیر اعتبار و قابلیت اطمینان به خدمات سیستم تهویه مطبوع است. بنابراین، تعمیر ناسب سیستم تهویه مطبوع برای اطمینان از عملیات مطلوب سازمانی لازم است. این مقاله به دنبال بررسی خصوصیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه مطبوع است که بر روی رضایت ساکنین تاثیر گذار است و متعاقبا رابطه ای بین خصوصیات و رضایت ساکنین را از طریق مطرح کردن پرسشنامه و مصاحبه ها برقرار می سازد. در انتها نیز مدل رگرسیونی را به منظور پیش بینی توسعه می دهد. یافته ها حاکی از این هستند که خصوصیات تعمیر و نگهداری که رضایت مشتری را تحت الشعاع قرار می دهند شامل مهارت و دانش مدیر، مهارت و دانش کارمند، کیفیت قطعات یدکی و مصالح و همچنین سطح پاسخ گویی و احساس مسئولیت در قبال خطا و معایب است. این مطالعه به این نتیجه می رسد که سطحی ارتباط موثر که با تمامی افراد سهیم اصلی در فعالیت های تعمیر و نگهداری در ارتباط است، بایستی با مدیریت توسعه یابد تا نتایج حاصل از روند نگهداری و تعمیر بهبود یابند.

1-مقدمه

گرما، هوای مطبوع و خنک یا به طور کلی سیستم تهویه مطبوع، سیستمی است که تهویه مناسب و جریان گردش هوای مطلوب را در یک ساختمان فراهم می آورد. یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی ممکن است برای یک یا چند فضای درون ساختمان عمل کند. سیستم HVAC یا تهویه مطبوع دو بخش عمده که بخش ذرون ساختمانی و بیرون ساختمانی را در بر می گیرد. تمامی مولفه های اصلی یک سیستم تهویه مطبوع به روش های خود عمل می کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




HVAC system
Office building
Maintenance characteristics
Occupations' satisfaction'

ثبت سفارش جدید