Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,787,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی تکنیک های ردیابی کردن نقطه توان ماکزیمم برای استفاده در شرایط سایه جزئی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی تکنیک های ردیابی کردن نقطه توان ماکزیمم برای استفاده در شرایط سایه جزئی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2015
کد محصول
1009559
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
46
قیمت بر حسب ریال
1,787,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Partially shaded conditions (PSCs) often occur in large photovoltaic generation systems (PGSs). PSCs cause losses in system output power, hot spot effects, and system safety and reliability problems. When PSC occur, the PGS power–voltage characteristic curve exhibits multiple peak values; that is, the curve comprises a global maximum power point and multiple local maximum power points. Current literature includes various studies of global maximum power point tracking (GMPPT) algorithms and hardware architectures suitable for PSC; because the substantial quantity of PSC literature, this subject must be comprehensively reviewed. To focus on GMPPT techniques used in PSC, traditional maximum power point tracking techniques and circuit architectures that cannot distinguish GMPP and LMPP were not discussed

چکیده

شرایط سایه جزئی (PSCs) اغلب در سیستم های تولید توان فتوولتائیک بزرگ رخ می دهد. PSCها باعث اتلاف در توان خروجی سیستم، اثرات نقاط داغ و مشکلات ایمنی (safety)، و قابل اطمینان بودن می شود. هنگامی که PSC رخ می دهد، منحنی مشخصه توان-ولتاژ چندین مقدار پیک (peak) را نشان می دهد؛ برای آن که، این منحنی یک نقطه توان ماکزیمم کلی و چندین نقطه توان ماکزیمم محلی را شامل می شود. این مقاله شامل اطلاعات مختلف از الگوریتم های ردیابی نقطه توان ماکزیمم کلی (GMPPT) و طراحی سخت افزار مناسب برای PSC می شود؛ به دلیل قابل توجه بودن مقالات PSC، این مورد باید به صورت وسیعی مورد بررسی قرار گیرد. برای تمرکز بر روی روش GMPPT استفاده شده در PSC، روش های ردیابی نقطه توان ماکزیمم و طراحی مدارات قدیمی آن که نمی تواند GMPP و LMPP را تشخیص دهند مورد بحث قرار نمی گیرند.

1-مقدمه

بر طبق گزارشات مکتوب اتحادیه صنعت فتوولتائیک اروپا (EPIA)، بیشتر از 31GW ظرفیت فتوولتائیک (PV)، به صورت جهانی در سال 2012 نصب و راه اندازی شده است؛ پیشبینی جسورانه نشان می دهد که این مقدار تا سال 2017 به 84GW خواهد رسید [1]. عوامل آب‌ و هوا و زیست محیطی بر روی خروجی مشخصه سلول PV اثر خواهد گذاشت، برای اینکه، ولتاژ و جریان خروجی سلول بر طبق تغییر در تابش و دما تغییر می کند. بنابراین، یک نقطه توان ماکزیمم (MPP) منحصر به فرد را در دما و تابش خاص ارائه خواهد داد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Maximum power point tracking
Photovoltaic generation systems
Partially shaded conditions

ثبت سفارش جدید