Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,540,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک الگوی کنترلی بهبود یافته برای اعمال روی ژنراتور القایی تغذیه دوبل متصل به شبکه در سیستم هیبرید خورشیدی-بادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک الگوی کنترلی بهبود یافته برای اعمال روی ژنراتور القایی تغذیه دوبل متصل به شبکه در سیستم هیبرید خورشیدی-بادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Electrical Power & Energy Systems
سال انتشار
2016
کد محصول
1009586
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper proposes a wind-solar hybrid generation scheme, along with an improved control strategy for grid connected wind energy conversion system (WECS) considering parameter uncertainty. In the proposed scheme, a photo voltaic (PV) supplemented rotor power management scheme (RPMS) has been developed for doubly fed induction generator (DFIG) with stator connected to grid. The topology of RPMS is implemented in isolation with the grid during entire period of DFIG operation. The proposed scheme ensures an increased output power delivered to the grid during low wind speeds. The DFIG control scheme require accurate information for the rotor position and speed at all operating conditions, which is estimated in the proposed method without any significant dependency on machine parameters. The control strategy proposed in this paper is implemented with a 2.5 kW DFIG using dSPACE DS1104 module with PC interface, which produced satisfactory results

چکیده

این مقاله یک الگوی تولید هیبرید خورشیدی-بادی را در کنار یک استراتژی کنترلی بهبود یافته برای سیستم تبدیل انرژی بادی متصل به شبکه (WECS) با در نظر گرفتن عدم قطعیت پارامتر، پیشنهاد می کند. در الگوی پیشنهادی، یک الگوی مدیریت توان (RPMS) در سیستم فتوولتائیک (PV) با روتور اضافی برای ژنراتور القایی تغذیه دوبل (DFIG) با استاتور متصل به شبکه ارائه شده است. ساختار RPMS تضمین کننده توان خروجی اضافی برای تحویل به شبکه در شرایط سرعت کم باد می باشد. الگوی کنترلی DFIG نیز نیازمند اطلاعات دقیقی در مورد موقعیت روتور و سرعت آن در تمامی شرایط کاری است، که در روش پیشنهادی بدون وابستگی به پارامترهای ماشین، این اطلاعات تخمین زده می شوند. استراتژی کنترلی پیشنهادی در این مقاله با یک DFIG ی 2.5 kW با استفاده از ماژول dSPACE DS1104 با کمک PC پیاده سازی شده است که نتایج رضایت بخشی را نتیجه داده است.

1-مقدمه

انرژی بادی سهم قابل‌توجهی از انرژی را در بین تولیدات سناریوی انرژی جهانی به خود اختصاص داده است. در ژنراتورهای القایی تغذیه دوبل موجود با الگوی کنترلی مناسب، یک گزینه ارزان قیمت با عملکرد دینامیکی بالا برای محدوده های توانی از k W تا MW به منظور تبدیل انرژی بادی فراهم شده است. کنترل دقیق DFIG نیازمند اطلاعات دقیقی در مورد موقعیت زاویه ای روتور و سرعت روتور می باشد. اندازه‌گیری سرعت بدون سنسور برای کنترلی DFIG ها روش ارجحی است به این خاطر که قابلیت اطمینان بالا، هزینه های سرمایه گذاری کم و هزینه های نگهداری کمتری را به دنبال دارد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید