Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " موفقیت و شکست، ترس از شکست، و پاسخ های مدارای بازیکنان فوتبال آکادمی نوجوانان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
موفقیت و شکست، ترس از شکست، و پاسخ های مدارای بازیکنان فوتبال آکادمی نوجوانان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
JOURNAL OF APPLIED SPORT PSYCHOLOGY
سال انتشار
2010
کد محصول
1009748
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
199 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The study examined fear of failure among 81 male adolescent football players (age 16–18 years) in English football academies. Four players who reported high fear of failure were interviewed. They perceived the consequences of failure to be both interpersonal and intrapersonal. Fear of failure affected their sporting performance and interpersonal behavior. They employed predominantly ineffective coping strategies to deal with fear of failure, and both effective and ineffective strategies to deal with failure experiences. The findings of this study enhance understanding of the fear of failure construct in sport, contributing both to research and practice

چکیده

این مطالعه ترس از شکست را در میان 81 بازیکن فوتبال نوجودان پسر (سن 18-16 سال) در آکادمی های فوتبال انگلستان بررسی کرد. چهار بازیکن که ترس بالایی از شکست را گزارش کردند مورد مصاحبه قرار گرفتند. آنها نتایج شکست را میان فردی و درون فردی درک کردند. ترس از شکست بر عملکرد ورزشی شان و رفتار میان فردی شان تاثیر گذاشت و آنها استراتژی های مدارای غیرموثر را بطوربرجسته برای برخورد با ترس از شکست، و هر دوی استراتژی های موثر و غیر موثر برای برخورد با تجارب ترس بکار گرفتند. یافته های این مطالعه درک از ترس از شکست ایجاده شده در ورزش را افزایش می دهد، که به تحقیق و عمل کمک می کند.

1-ترس از شکست

ترس از شکست بعنوان انگیزه ای برای اجتناب از ترس مرتبط با شرم پیش نگرانه در شرایط ارزیابی تصور شده است.. این انگیزه اجتناب برمبنای شرم شامل تجارب شناختی، رفتاری و احساسی است و بطورنمونه پیگیری اهداف و استراتژیهای اجتناب است (برای مثال اهداف اجتناب از عملکرد و برتری، موفقیت پایین، خود پیش بینی نتیجه) که، به نوبه خود، تاثیرات ناسازگار را اعمال می کند...



این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Fear of Failure
Success and Failure
Coping Responses
Football Players

ثبت سفارش جدید