Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: بررسی و شبیه سازی سیستم گرمایش کف خورشیدی کم فشار

ترجمه مقاله درباره سیستم گرمایش خورشیدی، آماده دانلود است. این مقاله به بررسی مشکلات به وجود آمده در اجرای سیستم گرمایش خورشیدی کف در ارتباط با اندازه بزرگ مخزن ذخیره سازی، هزینه زیاد اجرای سیستم و ... می پردازد.

چکیده

با گذشت زمان و افزایش تقاضا برای سوخت های فسیلی، میل به استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای مصارف مختلف به وجود آمده است. مهم ترین کاربرد انرژی تجدید پذیر تولید برق و گرمایش آب از طریق توان خورشیدی می باشد. در اکثر موارد، دمای متوسط آب گرم شده از انرژی خورشیدی 50°cبوده و گرمایش مناسب کف از طریق رادیاتور به آب با دمای 70°c الی 90°c نیاز دارد.

معمولا گرمایش تابشی کف در محل های مسکونی که تهویه آن ها نیازمند پنجره های قابل استفاده بوده و سرمایش آن ها اجباری نیست، استفاده می شوند. سایر کاربردهای آن شامل ساختمان های بزرگ باز مثل آشیانه هواپیما که گرمایش کف از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از گرمایش همه فضا است، می شود. معمولا آب چرخه گرمایش تابشی کف را در دمای 45°c طی می کند که دمای کم تری نسبت به سیستم های گرمایش با جریان اجباری هوای گرم می باشد و مصرف انرژی مورد نیاز برای گرمایش ساختمان را کاهش می دهد. در ساختمان های دارای سقف بلند، پنجره های بزرگ، نرخ تصفیه بزرگ یا ساختمان هایی که نیاز به نرخ تغییر هوای بزرگ دارند می توان با استفاده از گرمایش تابشی کف، مصرف انرژی را کاهش داد.

این پژوهش به بررسی مشکلات به وجود آمده در اجرای سیستم گرمایش خورشیدی کف در ارتباط با اندازه بزرگ مخزن ذخیره سازی، هزینه زیاد اجرای سیستم و ... می پردازد. این پژوهش در آزمایشگاه انرژی های تجدید پذیر دانشکده مهندسی مکانیک و برق دانشگاه دمشق انجام شده است. بار حرارتی و گام میان لوله ها محاسبه شده و یک جریان کم فشار در دو طرف مداری که به یک مخزن ذخیره سازی لایه لایه متصل شده است، به کار گرفته می شوند. نهایتا این سیستم به کمک برنامه Trnsysشبیه سازی می شود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-محاسبه گام و بار حرارتی

3-مشخصات کالکتورها و مخزن ذخیره سازی

4-مطالعه و شبیه سازی تغییرات جریان

5-نتیجه گیری

6-مراجع

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " بررسی و شبیه سازی سیستم گرمایش کف خورشیدی کم فشار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی و شبیه سازی سیستم گرمایش کف خورشیدی کم فشار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Procedia
سال انتشار
2012
کد محصول
1000017
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



stratification tank
low flow systems
floor heating systems

تاریخ انتشار در سایت: 2013-08-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید