Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده علوم تربيتی /

عنوان ترجمه شده مقاله: شواهد را به من نشان دهيد: دانش پژوهي آموزشي چه اهميتي براي دانشگاهيان مدرن دارد

ترجمه مقاله درباره دانش پژوهي آموزشي، آماده دانلود است. اين مقاله ابتدا درباره مفهوم SOLT صحبت مي كند و ارتباط آن با تحقيق و نقش دانشگاهها در بخش آموزشي مي پردازد. سپس درباره شيوه استفاده از SOLT، صحبت مي كنند كه نشان دهنده برخي از تئوري هاي متفاوت و روشهايي است كه مي توان از آنها استفاده كرد.

چکیده

آموزش خوب به تنهايي در محيط دانشگاهي جديد كافي نيست. بلكه بيشتر از دانشگاهيان خواسته مي شود كه شواهدي از نتايج يادگيري و تدريس و مشاركت در يادگيري از طريق دانش پژوهي ارائه كنند. درحاليكه ممكن است دانشگاهيان با تحقيق در زمينه رشته خود به خوبي آشنا باشند، اما درباره رويكرد تحقيق درباره روشها و استراتژي هاي آموزشي خود و تاثير آنها بر يادگيري دانش آموزان هنوز ترديد دارند. اين مقاله نمونه هايي را درباره اين موضوع ارائه مي كند كه دانش پژوهي در يادگيري وتدريس  (SoLT) چگونه بايد بررسي شود. كه شامل بحث درباره روشهاي مختلف تحقيق است كه به عنوان شواهد نتايج يادگيري و تدريس قابل استفاده است. در اين مقاله به اين موضوع خواهيم پرداخت كه دانشگاهيان جديد چگونه از SOLT براي بهبود دوره هاي دانشگاهي استفاده مي كنند و از نظر خروجي تحقيقات و ارتقا آنها، اهدا جوايز و رويه هاي تدريس فردي تا چه حد داراي اهميت است. نويسندگان مطرح مي كنند كه دانشگاهيان جديد بايد فعاليت زيادي در تحقيق درباره رويه هاي تحقيقي خود داشته باشند و به دنبال اين هستند كه شواهدي از خروجي هاي آموزشي را در كلاس هاي خود ارائه كنند.

فهرست مطالب

1-مقدمه
2 -دانش پژوهي يادگيري و آموزش

3-رويكردهاي SOLT

4-نظريه آموزشي

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم تربيتی " با موضوع " شواهد را به من نشان دهيد: دانش پژوهي آموزشي چه اهميتي براي دانشگاهيان مدرن دارد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شواهد را به من نشان دهيد: دانش پژوهي آموزشي چه اهميتي براي دانشگاهيان مدرن دارد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of the Australasian Tax Teachers Association
سال انتشار
2012
کد محصول
1000111
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
899 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم تربيتی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



scholarship of learning and teaching

تاریخ انتشار در سایت: 2013-09-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم تربيتی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید