Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

کنترل نصب پوستر و آگهی غیر قانونی-یک راهنمای عملی خوب

نصب آگهی غیرقانونی، نصب پوستر غیرقانونی

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-چارچوب قانونی

3-عملکرد تمرینی خوب: سازمان و مدیریت

4-پیگرد قانونی        

5-حذف کردن و کندن

6-پیشگیری

7-مکانهای رسمی شده

1-مقدمه

1-1-هدف این دستور کار

این راهنمای عملی خوب توسط DETR برای مقامات  محلی و دیگر نمایندگی ها تهیه شده است تا با ارائه ی دستورکاری کامل برای آنها امکان کنترل مؤثر و کارآمد نصب آگهی (flyposting: نصب پوستر و آگهی بدون موافقت مالک و بصورت غیرقانونی) را بوجود آورد. این دستورکار شامل توضیح روند قانونی فعلی و مثالهای عملی از عملکردهای موفقیت آمیز مسئولان در این زمینه می گردد، همچنین کارهایی که می توان برای محدود کردن این کار انجام داد نیز آورده شده است.

دستورالعمل به چند بخش تقسیم شده و هر بخش یک وجه ی کنترلی را پوشش می دهد و در ضمیمه ها نیز اطلاعات مفیدی آورده شده است.

نصب غیرقانونی آگهی چیست؟

برای این مؤلفه یک تعریف رسمی وجود ندارد. معمولاً برای آگهی های تبلیغاتی ای استفاده می شود که بدون موافقت مالک و برخلاف قوانین ومقررات بر روی ساختمانها یا وسایل و اسباب خیابانی نصب می شوند. بطور عملی، نصب غیرقانونی آگهی را می توان به سه نوع کلی تقسیم کرد که هر یک مشخصه ها و مسائل مربوط به خود را دارند:

الف) تبلیغات برای رخدادهای محلی، معمولاً کپی های زیاد با صورتی منظم هستند. این تبلیغات ممکن است درباره ی باند بازی در بارها، خرید و فروش ماشین و بازارها و نمایشگاهها باشند. آنها بر روی تیرهای چراغ، نرده ها و یا ساختمانها چسبانده می شوند.

ب) پوستر محصولات تبلیغاتی سازمان های بزرگ همراه با شرکتهای حرفه ای دیوارکوب. این آگهی ها معمولاً بزرگترند (ورق 16/8)، کیفیت بیشتری دارند و رنگیند؛ نظیر آگهی های رخدادهای ملی یا ثبت رکوردها. این آگی ها معمولاً بر روی ساختمانهای خالی و پست های مخابراتی و کنترل سیگنال نصب می شوند.

ج) پوسترهایی که توسط گروه های فشار یا نهادهای سیاسی به نمایش درمی آیند. اینها عمدتاً آگهی های تک کاره ای هستند که به صورت پراکنده و بدون الگوی خاصی پخش می شوند.

انواع دیگر تبلیغات غیرمجاز نیز وجود دارند (نظیر هوردنجس، کارتها و صفحه چارتهایی که در اتاقک های تلفن به نمایش درمی آیند) که از تعریف طبیعی نصب آگهی غیرمجاز خارجند. کنترل این موارد از هدف این دستورالعمل خارج است.

نصب غیرقانونی آگهی در بسیاری از مکانها وجود دارد اما بیشتر در مناطق شهری برجسته و رایج است. این مورد می تواند ناخوشایند ابشد و معمولاً علامت ضعف (شهری) است. با افزایش توجه به کیفیت زندگی و محیط شهری و زیست، تأکید بر روی بررسی و پرداختن به مسائلی اینچنینی افزایش یافته است....


عنوان مقاله فارسی

کنترل نصب پوستر و آگهی غیر قانونی-یک راهنمای عملی خوب

تعداد صفحات فارسی
55
کد محصول
1000161
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این کتاب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر کتاب های مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 676500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2013-10-09
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این کتاب چیست؟

ثبت سفارش جدید