Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

پروژه کنترل غیرخطی- خطی سازی فیدبک

پروژه آماده، پروژه، پروژه کنترل غیرخطی، خطی سازی فیدبک، خطی سازی ورودی- حالت
در این پروژه می خواهیم با اعمال یک u مناسب که از دو قسمت تشکیل شده است با استفاده از قسمت اول ، اثر غیر خطی بودن سیستم را دفع کنیم و با قسمت دوم پایداری و سرعت را تضمین کنیم.

این روش استفاده وسیعی هم در دنیای کنترل و هم در دنیای طبیعت دارد. در مباحث کنترلی، برای پایداری می خواهیم با بدست آوردن یک قانون کنترل u حالت ها را از هر کجا در فضای µ به سمت صفر میل دهیم. در مبحث ردیابی می خواهیم خروجی، خروجی مطلوب را دنبال کند لذا باید قانون کنترل u را طوری بدست آوریم که از هر شرایط اولیه در فضای µ خطای ردیابی به سمت صفر میل کند و در ضمن تمام حالت ها محدود بمانند.

در این پروژه در بخش اول انواع روش های خطی سازی فیدبک توضیح داده می شود، در بخش دوم مدل سیستم توپ و میله را بیان می کنیم و  شرایط لازم برای استفاده از خطی سازی فیدبک را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در بخش سوم نتایج شبیه سازی آورده می شود و در انتها نتیجه گیری بیان خواهد شد.

روش خطی سازی فیدبک با تکنیک حذف اثر غیر خطی یک سیستم دینامیکی و استفاده از ابزار های کنترل خطی برای رسیدن به اهداف کنترلی یک روش طراحی کنترل کننده آسان و قابل فهم برای انواع زیادی از سیستم هاست. آنچه که مشخص است این است که این روش قابلیت پایدارسازی داخلی یک سیستم و همچنین ردیابی یک مسیر مطلوب را به خوبی انجام می دهد. اگر چه این روش محدودیت هایی دارد از آن جمله اینکه قانون کنترل به دست آمده به طور معمول دارای نقاط تکین می باشد و از طرفی در بعضی موارد خیلی بزرگ می باشد. از طرفی این روش به شدت به مدل سیستم وابسته است و در برابر عدم قطعیت و اغتشاش مصون نیست.

 


عنوان مقاله فارسی

پروژه کنترل غیرخطی- خطی سازی فیدبک

تعداد صفحات فارسی
12
کد محصول
1000320
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
حجم فایل
248 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این پروژه آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر پروژه های آماده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1210000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2013-11-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این پروژه آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید