Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: آیا حسابرسی زیست محیطی، حسابرسی رعایت را در طولانی مدت بهبود می بخشد؟ شواهد برگرفته از کارخانجات تولیدی در میشیگان

ترجمه مقاله درمورد حسابرسی زیست محیطی آماده دانلود است. ما تاثیر حسابرسی زیست محیطی را بر تطابق (حسابرسی رعایت) طولانی مدت کارخانجات تولیدی با مقررات پسماندهای خطرناک ایالات متحده مورد بررسی قرار می دهیم.

چکیده

با استفاده از پایگاه داده های منحصربه فرد میشیگان درسطح تسهیلات ، ما تاثیر حسابرسی زیست محیطی را بر تطابق (حسابرسی رعایت) طولانی مدت کارخانجات تولیدی با مقررات پسماندهای خطرناک ایالات متحده مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین به بررسی پیرامون عواملی می پردازیم که برتصمیمات کارخانجات پیرامون انجام حسابرسی زیست محیطی تاثیر می گذارند و اینکه آیا حسابرسی به نوبه خود بر احتمال بازرسی های نظارتی تاثیر می گذارد. ما درون زایی بالقوه از اندازه گیری حسابرسی و حذف اندازه گیری تطابق(رعایت) خود را با استفاده از یک پروبیت سه متغیره  درنظر می گیریم، که با استفاده از احتمال شبیه سازی شده ماکزیمم، آن را ارزیابی می کنیم. ما درمیابیم که کارخانجات بزرگتر و آنهایی که تابع مقررات سخت تری می باشند، به احتمال بیشتری مورد حسابرسی قرار می گیرند؛ کارخانجات با آمار انطباق ضعیف به احتمال کمتری مورد حسابرسی قرار می گیرند. با اینحال، ما هیچ تاثیر طولانی مدت خاصی از حسابرسی را در جوانب احتمالی یک بازرسی یا انطباق نظارتی در میان این کارخانجات تولیدی میشیگان پیدا نمی کنیم.

1-مقدمه

از اواسط دهه 1980 آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) ، برای انجام حسابرسی های زیست محیطی به عنوان روشی برای بهبود کارایی زیست محیطی، نهادهای کنترل شده را تشویق کرده است. یک حسابرسی زیست محیطی "... بازبینی سیستماتیک، مستدل، متناوب و هدفمندی برای برآوردن نیازهای زیست محیطی می باشد. " خصوصاً، EPA ، حسابرسی ها را به عنوان روشی برای افزایش پیروی از مقررات زیست محیطی شناخته است. بیش از دو دهه، EPA رسماً حسابرسی زیست محیطی را در انطباق و سیاست اجرای آن به ثبت رسانده است. در سال 1995 EPA یک سیاست حسابرسی با نمایندگی جامعی را تصویب کرده که نهادهای کنترل شده را تشویق می کند تا از طریق کاهش خسارات مرتبط با هر تخلفی که در طول یک دوره حسابرسی کشف می شود، مورد حسابرسی قرار دهند. EPA در سال 2008 ، به منظور ارائه مشوق های اضافی برای نهادهای کنترل شده، سیاست حسابرسی را گسترش داد تا این نهادها زمانیکه امکانات مشمول به مقررات زیست محیطی را ارائه دهند، متعهد به انجام حسابرسی های زیست محیطی شوند. در سال 1997 EPA، رسماً حسابرسی زیست محیطی افزوده ای را در طرح استراتژیک خود برای افزایش انطباق زیست محیطی، گنجاند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " آیا حسابرسی زیست محیطی، حسابرسی رعایت را در طولانی مدت بهبود می بخشد؟ شواهد برگرفته از کارخانجات تولیدی در میشیگان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا حسابرسی زیست محیطی، حسابرسی رعایت را در طولانی مدت بهبود می بخشد؟ شواهد برگرفته از کارخانجات تولیدی در میشیگان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Regulatory Economics
سال انتشار
2011
کد محصول
1000366
تعداد صفحات انگليسی
24
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
395 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Environmental auditing
Hazardous waste
Compliance
Enforcement

تاریخ انتشار در سایت: 2013-12-05
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید