Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی معدن /

عنوان ترجمه شده مقاله: الزامات تجدید هوا برای معدن های اورانیوم

برنامه ریزی و اجرای سیستم شبکه ی تجدید هوا برای معدنهای اورانیوم به ملاحظات خاصی نیاز دارد زیرا تجدید هوا روش اولیه ی کنترل محدوده ی غلظت مواد رادیواکتیو است.

چکیده

برنامه ریزی و اجرای سیستم شبکه ی تجدید هوا برای معدنهای اورانیوم به ملاحظات خاصی نیاز دارد زیرا تجدید هوا روش اولیه ی کنترل محدوده ی غلظت مواد رادیواکتیو است.اصلی ترین مشکل محیطی که مهندسین سیستم تهویه هوا با آن رو به رو هستند نیاز به رقیق کردن محصولات رادیواکتیو به کمتر از سطح ماهانه مجاز در هر سال است که توسط قانون تعیین شده. استفاده از حجم جریان هوای زیاد و زمان اقامت کم فاکتورهایی را تشکیل میدهد که توسط مهندسین طراح در نظر گرفته میشوند. برنامه ریزی و ترتیب گذاری مناسب معدن نیز برای سلامتی کسانی که در معدن کار میکنند بسیار مهم است.تجدید هوای معدن باید دارای کارکترهایی مانند انعطاف پذیری، بازده توزیع هوای بالا، زمان انتقال هوای سریع، گردش مجدد صفر و فاقد گردش کوتاه باشد.یک برنامه نگهداری تصفیه مناسب در تمام آلات تجدید هوا برای کنترل ضمانتی سیستم توزیع باید به معدن رود.زمان حقیقی سیستم هشدار دهنده تضمین میکند که هوا با کیفیت مناسبی را به محل معدن حمل کند. یک بررسی موردی برای معدنی که در حال استفاده است نشان میدهد که چگونه سیستم تهویه هوا با موفقیت برنامه ریزی شده و برای معدنهایی که در بالا اشاره شد مورد استفاده قرار میگیرد.

1-مقدمه

تجدید هوای معدنهای اورانیوم بسیار پیچیده است زیرا نیاز به حفاظت از نیروی انسانی در مقابل مواد رادیواکتیو دارد. روشهایی برای نمایش کنترل موثر مواد رادیواکتیوی و مخاطره کننده گان محیطی دیگر توسط مهندسین تجدید هوا به معدن گرفته شده است. به این ترتیب معمولا سیستم تجدید هوا بر اساس تجدید هوای تک مسیره و فشار منفی استفاده میشود. هدف اولیه به معدن بردن، کنترل مناسب و مدیریت منابع رادیواکتیو میباشد. با استفاده از روشهای مدیریتی مناسب،در نظر گرفتن روش های عملیاتی و سیستم های تجدید هوا، و برنامه جزئی ابزارات، نمایش دهنده های این مواد میتوانند در مینیمم مقدار قرار گیرند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی معدن " با موضوع " الزامات تجدید هوا برای معدن های اورانیوم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الزامات تجدید هوا برای معدن های اورانیوم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
C. Gherghel
سال انتشار
2008
کد محصول
1000371
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
283 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی معدن را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی معدن در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Ventilation requirement
uranium mines

تاریخ انتشار در سایت: 2013-12-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی معدن در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید