Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

سایت فروش محصولات شرکت تولیـد و پخش محصولات غذایی

پروژه آماده، فروش محصولات، پروژه مهندسی فناوری اطلاعات، پروژه آماده مهندسی کامپیوتر، دانلود پروژه آماده

معرفی پروژه

پروژه ای را که در پیش رو دارید به سایت فروش محصولات شرکت تولیـد و پخش محصولات غذایی مربوط است .این سایت جنبه های مختلف فعالیت های شرکت را شامل مي‌گردد که عبارتند از:

فروش محصولات تولیدی توسط کارخـانه، فروش محصولات دفتر فروش و بخش مدیریت که در فصول مربوط به پیاده سـازی پروژه و تجزیه و تحلیل پروژه تک تک مباحث از نقطه نظر طراحی و پیاده سازی مورد بررسی قرار گـــــرفته است.

در این پروژه از نرم افزارهای  Macromedia Flash Professional 8،7  Photoshop، Microsoft Frontpage و 3D Xara استفاده شده است. برای ساختن صفحات پویـــــــا از زبان های اسکریپتی ASP، VBScript، JavaScript و نیز Action Script اسـتفاده شده است. همچنین بانک اطلاعاتی پروژه با استفاده از Microsoft Access ایجاد گردیـــده است. نیز در بخش تجزیه و تحلیل از نــــرم افزار Microsoft Project استفاده شده است.

اهداف پروژه

در عصر اطلاعات که صدم های ثانیه در انجام هر کاری تعیین کننده و تاثیر گذارند، اینترنت به دلیل داشتن مخاطبین زیاد در تمام نقاط دنیا شیوۀ مناسبی برای فروش کالا، ارائــه خدمت و در نتیجه کسب درصد بالایی از سهم بازار  مي‌باشد.

شرکت زرگل آسیا نیز با توجه به همین موضوع و برای داشتن فروش بیشتر و بــازار گسترده تر اقدام به فروش محصولات خود از طریق اینترنت نموده و برای این امــــــــر دست به ایجاد سایت اختصاصی شرکت زده است.

 

Active Server Page چیـست؟

با گذشت سال های متمادی ، تغییرات فراوانی در اینترنت به وجود آمده است. در ابتدا اینترنت به منظور یک سـرویس دهنده ارتباطـات برای بخشـهای دولتی و موسـسـات دانشـگاهی به کار میرفت. کم کم با گسترش و تغییرات اینترنت ، محتویات صفحـات وب نیز دستخوش تغییر شد. در روزهای اول از HTML برای طراحی صفحـات وب ایستا استفاده می شد ، صفحـات وب ایستا صفحـاتی هستند که نمایش آنـها در زمانهای مختلف و برای کاربران مخـتلف یکسان بوده و تغییری نداشته باشند. امروزه اینگونه صفحـات منـسوخ شده و جای خود را به صفحـات پـویا (Dynamic) داده اند. در این نوع از طراحی می توان به صفحـات قابلیت های برنـامه نویسی افزود ، مثلاً سایت های خرید و فروش آنلاین و یا موتورهای جستجو که سایتهای پــویا هستند.

راه حل مایـکروسافت برای ساختن صفحـات وب پـویا استفـاده از Active Server Page هـا می باشد که به اختصار به آن ASP گفته می شود.

   در این قسمت از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز می توانید پروژه آماده طراحی سایت را به صورت رایگان دانلود نمائید


عنوان مقاله فارسی

سایت فروش محصولات شرکت تولیـد و پخش محصولات غذایی

تعداد صفحات فارسی
190
کد محصول
1000536
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این پروژه آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر پروژه های آماده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
برای اطلاع از پروژه های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-01-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این پروژه آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید