Skip Navigation Links

عنوان ترجمه شده مقاله: محاسبات ابری خودکار کارآمد با استفاده از شبیه سازی رویداد گسسته ی آنلاین

منفعت در ابزارهای منبع باز در حال رشد است که به سازمان ها اجازه ی ساخت ابرهای IaaS با استفاده از زیرساختارهای درونی خودشان، به تنهایی یا در ارتباط با افراد خارجی را می دهد.

چکیده

منفعت در ابزارهای منبع باز در حال رشد است که به سازمان ها اجازه ی ساخت ابرهای IaaS با استفاده از زیرساختارهای درونی خودشان، به تنهایی یا در ارتباط با افراد خارجی را می دهد. یک جزء کلیدی در چنین ابرهای خصوصی/هیبرید مدیریت زیرساخت های مجازی است، به عنوان مثال، ترتیب هم آهنگی پویای ماشین های مجازی، براساس درک و پیش بینی کارآیی در مقیاس، با حجم های کاری نامطمئن و شکست های مکرر گره. بخشی از جامعه ی مورد مطالعه در تلاش برای حل این مشکلات و دیگر مشکلات IaaS به دنبال ­تکنیک های محاسباتی خودکار است، که می تواند، به عنوان مثال، مدیریت بهتر مصرف انرژی، کیفیت خدمات (QoS)، و رفتارهای غیر قابل پیش بینی سیستم را فراهم می کند. در این زمینه، در ابتدا، ویژگی های اصلی چارچوب NAM اختصاص یافته برای سیستم های خودکار توزیع شده را یادآوری می کنیم. سپس ما سازمان و سیاست های یک مدیر حجم کاری مبتنی بر NAM را شرح می دهیم، بر یکی از اجزای آن، برنامه ریز ظرفیت تمرکز دارد. ما نشان می دهیم که، زمانی که رسیدن به برنامه های بهینه انرژی-آگاه تحلیلی امکان پذیر نیست، برنامه های زیرمجموعه ی بهینه می توانند به طور خودکار با استفاده از شبیه سازی رویداد آنلاین گسسته به دست آیند. به طور خاص، روش ارائه شده اجازه ی مقابله با دامنه ی پهناوری از شرایط کاری و انوع وظایف سنگین را دارند.

فهرست مطالب

1-معرفی

2- کار مرتبط

3-توضیحات چارچوب

1-3-زبان تخصیص سیاست

2-3- وظایف و خدمات

4- ماژول کاربردی مدیریتی حجم کار

1-4-مورد ساده: زمان اجرا با توزیع یکنواخت

2-4- موارد پیچیده: زمان اجرا با توزیع غیر یکنواخت

3-4- سیاست های کاربردی و خود مدیریتی WM

5- شبیه سازی ها

1-5-زمان اجرا با PDF یکنواخت

2-5-زمان اجرا با چند نمایی تقریبی PDF

6-نتیجه گیری

1-مقدمه

محاسبات ابری و الگوی زیرساخت-به-عنوان-یک سرویس (IaaS) در سال 2006 توسط محاسبات ابری الاستیک آمازون (EC2) به صورت رایج ساخته شد، که ماشین های مجازی (VMS) را برای $0.10 آمریکا در هر ساعت با استفاده از هر دو واسط وب و برنامه نویسی API پیشنهاد کرد. با گذشت زمان، یک اکوسیستم از ارائه دهندگان، کاربران، و تکنولوژی ها در اطراف مدل IaaS تکامل یافته اند، عمدتاً مربوط به ابرهای عمومی می باشد- ارائه دهندگان تجاری ابر که یک واسط از راه دور عمومی را برای ایجاد و مدیریت نمونه های VM در زیرساخت های اختصاصی شان پیشنهاد می کنند. با این حال، منفعت در ابزارهای منبع باز در حال رشد است که به سازمان ها اجازه ی ساخت ابرهای IaaS با استفاده از زیرساختارهای درونی خودشان، به تنهایی یا در ارتباط با افراد خارجی را می دهد- این گونه سیستم ها معمولاً  ابرهای خصوصی/هیبرید نامیده می شوند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " محاسبات ابری خودکار کارآمد با استفاده از شبیه سازی رویداد گسسته ی آنلاین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبات ابری خودکار کارآمد با استفاده از شبیه سازی رویداد گسسته ی آنلاین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
J. Parallel Distrib. Comput
سال انتشار
2013
کد محصول
1000554
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud management
Autonomic computing
Discrete event simulation

تاریخ انتشار در سایت: 2014-01-14
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید