Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: عملکرد حسابرس، رضایت مندی مشتری و وفاداری مشتری: شواهدی از سازمان های غیر انتفاعی بلژیک

ترجمه فارسی مقاله درمورد عملکرد حسابرس، اماده دانلود است. براساس یک مطالعه ی در مقیاس وسیع، ما آگاهی یافتن از عملکرد حسابرس را در یک نمونه از سازمان های غیر انتفاعی بررسی کرده ایم.

چکیده

براساس یک مطالعه ی در مقیاس وسیع، ما آگاهی یافتن از عملکرد حسابرس را در یک نمونه از سازمان های غیر انتفاعی بررسی کرده ایم. علاوه بر این، ما رابطه ی بین (i) درک عملکرد حسابرس و رضایت مندی مشتری از حسابرس و (ii) رضایت مندی مشتری با وفاداری مشتری به حسابرس را بررسی کردیم. علاوه بر این، ما توانایی دو مقیاس عملکردی (به عبارت دیگر، یکی مربوط به کبفیت خدمات و دیگری مربوط به حسابرسی) را در بررسی تشریح رضایت مندی مشتری از هم تفکبک کردیم. نتایج بیانگر افزایش رضایت مندی و وفاداری مشتری به حسابرس است. علاوه بر این، یافته های ما نشان دادند که هدایت کنندگان رضایت مندی مشتری (و وفاداری) بیشتر رفتاری هستند تا اقتصادی. در کل نتایج ما نشان دادند که مقیاس برآورد روش های مربوط به حسابرسی درتشریح رضایت مندی کلی مشتری از حسابرس عملکرد بهتری دارد.

1-مقدمه

این مسئله به خوبی پذیرفته شده است که کیفیت خدمات رسانی در موفقیت های یک شرکت نقش مهمی بازی می کند. Ceteris paribus، نشان داد که کیفیت خدمات رسانی نقش  مثبت تری نسبت به سود دهی انها، سهم بازار و برگشت سرمایه ها دارد. به دلیل اهمیت آن، نوشته های آکادمیک توجه زیادی به کیفیت انواع مختلف خدمات نشان داده است. به دلیل مجموعه ی بزرگی از رسوایی های مربوط به حسابداری و نقص های مربوطه، کیفیت خدمات حسابرسی خارجی بسیار چالش برانگیز و بحث انگیز است. کیفیت حسابرسی در نوشته های آکادمیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " عملکرد حسابرس، رضایت مندی مشتری و وفاداری مشتری: شواهدی از سازمان های غیر انتفاعی بلژیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عملکرد حسابرس، رضایت مندی مشتری و وفاداری مشتری: شواهدی از سازمان های غیر انتفاعی بلژیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Auditing
سال انتشار
2013
کد محصول
1000647
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,540,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1540000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید