Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: انتخاب حسابداري و گزينه ارزش منصفانه

ترجمه مقاله درباره ارزش منصفانه، آماده دانلود است. هدف گزينه ارزش منصفانه دو چيز است: (1) بهبود گزارش مالي از طريق كاهش سود نوسانات (تغييرپذيري عاديات) ايجاد شده بوسيله اندازه‌گيري دارايي‌ها و بدهي‌ها به طور متفاوت؛ و (2) گسترش استفاده از اندازه‌گيري ارزش منصفانه براي ابزارهاي مالي.

چکیده

با توجه به گزينه ارزش منصفانه (قيمت عادلانه)، SFAS شماره 159، شركت‌ها در رابطه با گزارش ابزارهاي مالي مشخص در خصوص ارزش منصفانه بر اساس قرارداد با قرارداد، داراي صلاحديد كامل هستند. با توجه به مطالعه هنري (2009) در خصوص پذيرش (اقتباس) اوليه بانك‌ها، اين مطالعه بررسي مي‌كند كه تا چه اندازه انتخاب شركت‌ها در خصوص ابزارها جهت عايدات موجود يا آتي آنها، مفيد خواهد بود. نمونه ما شامل شاخص S&P 1500 براي مدت سه ماه اول سال‌هاي مالي 2007 و 2008 است. گسترش اين نمونه در سرتاسر صنايع و در طول زمان به ما اجازه مي‌دهد تا تصوير كامل‌تري از اتخاذ گزينه ارزش منصفانه، بدست آوريم. ما 72 پذيرنده (اتخاذ كننده) را شناسايي مي‌كنيم، دو سوم آنها بانك‌هاي تجاري نيستند. شواهدي مبني بر انتخاب مصلحتي (فرصت‌طلبانه) سيستماتيك در خصوص انتخاب ارزش منصفافه، نمي‌يابيم. تنها در يكي از موارد- متمركز شده در ميان پذيرنده‌هاي اوليه با كسري عايدات- شركت‌ها، بهبود قابل توجهي در خصوص عايدات جاري يا آتي تجربه كردند كه موجب بوجود آمدن شك در خصوص اينكه آيا پذيرش آنها مطابق با هدف و روح اين استاندارد بوده يا نه، شده است.

مقدمه

بيانيه هيأت استانداردهاي حسابداري مالي (FASB) در خصوص استانداردهاي حسابداري شماره 159- گزينه ارزش منصفانه براي دارايي‌هاي مالي و بدهي‌هاي مالي (SFAS 159)- و نه بنگاه‌هاي استاندارد، به شركت‌ها اجازه مي‌دهد، كه تصميم بگيرند آيا اندازه‌گيري ارزش منصفانه را براي دارايي‌ها و بدهي‌هاي واجد شرايط اعمال كنند يا نه (2007 AAA). هدف گزينه ارزش منصفانه دو چيز بود: (1) بهبود گزارش مالي از طريق كاهش سود نوسانات (تغييرپذيري عاديات) ايجاد شده بوسيله اندازه‌گيري دارايي‌ها و بدهي‌ها به طور متفاوت؛ و (2) گسترش استفاده از اندازه‌گيري ارزش منصفانه براي ابزارهاي مالي. تاكنون، SFAS 159 توجه و رسيدگي گسترده‌اي از جانب رسانه، تنظيم كنندگان و تحقيقات آكادميك، دريافت كرده است. منتقدان، از جمله دو عضو هيئت FASB مخالف كه نگراني‌هايي در مورد SFAS 159 اظهار مي‌دارند، استدلال مي‌كنند كه يك گزينه ابزار به ابزار مي‌تواند منجر به انتخاب مصلحتي شده و قابليت قياس مقطعي را كاهش دهد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " انتخاب حسابداري و گزينه ارزش منصفانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتخاب حسابداري و گزينه ارزش منصفانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Accounting Horizons
سال انتشار
2011
کد محصول
1000656
تعداد صفحات انگليسی
42
تعداد صفحات فارسی
46
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


SFAS 159
fair value option
fair value
mark-to-market
accounting choice
Accounting Standards

تاریخ انتشار در سایت: 2014-02-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید