Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: ارزيابي عوامل كليدي موفقيت براي اشتغال فارغ التحصيلان حسابداري

حرفه حسابداري،‌با حركت كسب وكارها به سمت حل چالش هاي محيطي و نيازهاي اجتماعي بيشتر مورد تقاضا قرار گرفته است.

چكيده

حرفه حسابداري،‌ با حركت كسب وكارها به سمت حل چالشهاي محيطي و نيازهاي اجتماعي بيشتر مورد تقاضا قرار گرفته است. متخصصان جديد حسابداري نياز به مهارتهاي سخت افزاري و نرم افزاري دارند و حسابداران آتي نياز به آموختن هنجارها و عينيت گرايي دارند. با اين وجود سيستم هاي آموزشي بايد به صورت مستمر به روز شوند تا با اين تقاضاها انطباق داشته باشند. پرسشنامه ها به كارفرمايان بالقوه بخشهاي خصوصي و دولتي ارسال شد تا ارزيابي خود را از عوامل كليدي موفقيت در به كارگيري فارغ التحصيلان حسابداري انجام دهند. پاسخ شواهدي را براي ارتقا تحصيلات و ارائه آموزشهاي لازم براي حسابداران آتي ارائه ميكند كه با عدم اطمينان هايي در نقش خود به عنوان نگهبانان صداقت و رعايت اصول محسوب مي شوند.

1-مقدمه

چشم انداز اقتصاد جهاني با افزايش عدم اطمينان اقتصادي و فشار براي تفكر مجدد در كل اقتصاد جهاني و ساختارهاي مالي تغييرات قابل توجهي دارد. پيچيدگي در كسب وكارها و قوانين رقابت جهاني را بيشتر كرده و چرخه كسب وكارها را كوتاهتر كرده است. علاوه براين، پيشرفت در فناوري موجب نوآوري، تغيير ساختار صنعت، به چالش كشيدن و ايجاد نوآوري درمدلهاي كسب وكار و توسعه بخشهاي جديد مي شود. اين عوامل موجب مي شود ارزشهاي اجتماعي و نگرشها مطابق با اين چالشها شوند و موجب همگرايي بين نيروي كار چندمليتي ، چندفرهنگي و چندنسلي مي شود. پويايي هاي اين عوامل يادگيري و آموزش را از دوره هاي كلاسي به دوره هاي آنلاين تغيير داده و موجب تسريع يادگيري شده است. بنابراين حسابداران بايد با فشار صنعت روبرو شوند. حرفه حسابداري براي بهبود تصور كلي خود با فشار روبرو است و وراتر از رويه هاي گزارشگري مالي كنوني حركت مي كند تا تصويري كلي اما ساده و واضح از سلامت و چشم انداز كسب وكار ارائه كند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ارزيابي عوامل كليدي موفقيت براي اشتغال فارغ التحصيلان حسابداري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزيابي عوامل كليدي موفقيت براي اشتغال فارغ التحصيلان حسابداري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Business Engineering and Industrial Applications Colloquium
سال انتشار
2013
کد محصول
1000659
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
255 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





accountant
employability
accounting graduate
education
critical success factors

تاریخ انتشار در سایت: 2014-02-08
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید