Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: تاثیر نقاط ضعف یا قوت صنفی بر شایستگی های مدیریت پروژه

پروژه در مرکز کسب و کارساختمانی قرار دارد. مدیریت پروژه را می توان به عنوان ابزاری برای به حداکثر رساندن موفقیت پروژه ها و در نهایت موفقیت شرکت های ساختمان سازی استفاده نمود.

چکیده

پروژه در مرکز کسب و کارساختمانی قرار دارد. مدیریت پروژه را می توان به عنوان ابزاری برای به حداکثر رساندن موفقیت پروژه ها و در نهایت موفقیت شرکت های ساختمان سازی استفاده نمود. از اینرو مدیریت پروژه برای کشف فاکتور هایی ارزشمند می باشد که می تواند شایستگی های مدیریت پروژه را ارتقاء دهد. در مطالعه پیشرو ، فرضیه ای بود که " شایستگی های مدیریت پروژه " از طریق نقاط ضعف یا قوت یکپارچه " نحت تاثیر قرار می گیرد. نقاط ضعف و قوت به عنوان ساختار مرتبه دوم تعریف شده اند که متشکل از سه متغیر نهفته مثل منابع و قابلیت های شرکت ، تصمیمات استراتژیک آن و قوت رابطه اش با دیگر طرف ها می باشند. داده های بدست آمده از تحقیق به صورت پرسش انجام شده با 73 پیمانکار با استفاده از مدل معادله ساختاری (SEM) مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج مطالعه ، فرضیه پیشنهاد شده را را تایید نمود.

1-مقدمه

صنعت ساختمان یک صنعت متمایل به پروژه می باشد. مدیریت پروژه موثر ، برای تکمیل موفقیت امیز پروژه های پیچیده کلیدی می باشد.جاسلکیس و آشلی اظهار می کنند که پروژه های ساختمان به طور عادی عدم قطعیت را تجربه می کنند زیرا کمبود هایی در منابع و ماهیت پروژه دارند . فاکتور هایی که برای مدیریت پروژه موفقیت آمیز قابل هدایت می باشند که بحد وفور در مطالب گذشته مورد بحث قرار گرفتند. برای مثال ، مانز و بجرمی نشان می دهند که فاکتور های موفقیت در مدیریت پروژه شامل تعهد به تکمیل پروژه ، انتصاب مدیر پروژه ماهر ، تعریف کافی پروژه ، طرح ریزی صحیح فعالیت ها در پروژه ، جریان اطلاعات کافی ، تطابق تغییرات تکرار شونده ، دادن پاداش به کارکنان و باز بودن نسبت به نوآوری ها می باشند. محیطی که در آن محیط ،پروژه اتفاق می افتند همچنین توسط برخی محققان به حساب امده است. این که استفاده از تکنیک های مدیریتی مناسب بکار رفته برای مدیریت پروژه موفقیت آمیز، همچنین توسط بعضی از محققان مورد تاکید قرار گرفت.  مطالب قبلی به نظر می رسد بر فاکتور های مرتبط با پروژه به هزینه فاکتور های مرتبط با شرکت مثل منابع و قابلیت های پروژه، تصمیمات استراتژیک شرکت و استحکام روابطش با دیگر طرف ها تاکید دارد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تاثیر نقاط ضعف یا قوت صنفی بر شایستگی های مدیریت پروژه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر نقاط ضعف یا قوت صنفی بر شایستگی های مدیریت پروژه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Project Management
سال انتشار
2009
کد محصول
1000787
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
192 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران , مهندسی صنايع , معماری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Corporate strengths/weaknesses
Project management competencies
Company resources and capabilities

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید