Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی عمران /

عنوان ترجمه شده مقاله: اجرای استراتژی فناوری در کشور های در حال توسعه -تجربه صنعت ترن های خط آهن اندونزی

یکپارچه سازی استرتژی های کسب وکار و فناوری شیوه ای جذاب برای صنایع در کشور های در حال توسعه می باشد.

چکیده

یکپارچه سازی استرتژی های کسب وکار و فناوری  شیوه ای جذاب برای صنایع در کشور های در حال توسعه می باشد. بهر حال ، این استراتژی ها اگر قرار است موفقیت آمیز باشند ، نمی توانند به تنهایی مطابق با اهداف شرکت و بدون توجه به دخالت دیگر بازیگران اجراء گردند.علاوه بر این ، در صورتی که محصول منتج از استراتژی انتظار می رود تا خوب اجراء گردد و بادوام باشد ،  بررسی فناوری های مرتبط به هم بایستی به حساب آید. مقاله پیشرو تلاش می نماید تا دیدگاهی کامل تر از فاکتور هایی ارایه نماید که قرار است تا در اجرای استراتژی های فناوری در کشور های در حال توسعه  مورد بررسی قرار گیرد. سند پشتیبان از صنعت ترن راه آهن اندونزی گرفته می شود که نوعی استراتژی کسب و کار را اجراء نموده است.

1-مقدمه

اواخرقرن بیستم بواسطه گرایش به سمت بازار جهانی از توجه خاصی برخوردار گردید. این ممکن است بدان معنی باشد که صنایع کشور های در حال توسعه کمتر محتمل هستند تا به خط مشی های تجاری محافظتی برای کمک به رشد آنها علاقمند باشند. درعوض ، این صنایع بایستی به طور مستقیم به درون رقابت جهانی وارد گردند که با گذشت زمان تشدید می شوند.

در همان زمان ، فناوری در حال پیشرفت با گامی بی نظیر بود. این بدان معنی است که چرخه عمر فناوری کوتاه تر می شود و صنایع پیرامون جهان برای توسعه فناوری جدید تر برای باقی ماندن در سطح جلوی رقابت تحت فشار می باشند.کشور های در حال توسعه با این دو روند با چالش های بزرگ تری در حال حاضر در توسعه دادن صنایع اشان مواجه اند . بازار داخلی اشان به راحتی در دسترس رقبای خارجی قرار می گیرد در حالی که رقبایشان ممکن نیست به اندازه کافی قوی باشند تا وارد بازار بین المللی شوند.

همانطور که بعضی از نویسندگان نشان دادند ، فناوری به عنوان یکی از مهم ترین فاکتور ها در رقابت مورد توجه می باشد. بهرحال ، در کل ، صنایع در کشور های در حال توسعه از این قابلیت برخوردار نیستند تا با فناوری هنرمندانه رقابت نمایند. انها نمی توانند انتظار داشته باشند تا نعمت تمرکز در جنبه های فناورانه کسب و کار اشان را داشته باشند در حالی که  دریافت پشتیبانی و بازاریابی از دولت هایشان را حفظ می نمایند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " اجرای استراتژی فناوری در کشور های در حال توسعه -تجربه صنعت ترن های خط آهن اندونزی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اجرای استراتژی فناوری در کشور های در حال توسعه -تجربه صنعت ترن های خط آهن اندونزی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Technological Forecasting & Social Change
سال انتشار
2003
کد محصول
1000792
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
434 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی عمران , مديريت , مديريت اجرايی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Technology strategy
Technology transfer
Indonesia

تاریخ انتشار در سایت: 2014-03-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید