Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: یک متد بروز رسانی داده های انبوه در سیستم های توزیع شده

اگرچه از آنجایی که در سیستم های توزیع شده باید تراکنش ها به صورت توزیع شده اجرا شوند، بروز رسانی حجم عمده ای از رکورد های داده ای توسط این متد ممکن است مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد. به همین دلیل، قصد داریم متدی را ارائه دهیم که از رکورد های داده ای به صورت آنی استفاده کرده تا از تعارضات بین بروز رسانی انبوده و تراکنش آنلاین اجتناب به عمل آورد.

چکیده

می­توان گفت که  امروزه سیستم های تجاری توزیع شده در مقیاس زیادی مورد استفاده  قرار گرفته اند که البته سازگاری پایگاه های داده ای آنها نیز توسط تراکنش های توزیع شده برقرار است. از سوی دیگر، در یک چنین سیستم هایی با حجم عمده ای از داده ها روبرو هستیم که بر روی این سیستم ها بروز می­شوند. از آنجایی که امروزه سرویس های بلاوقفه نیز بسیار رواج یافته اند، ضروری است تا این پروسه ی بروز رسانی حجیم را به صورت همزمان و با استفاده از تراکنش های آنلاینی صورت دهیم که سرویس های خود را به صورت بلاوقفه مشتریان عرضه می­کنند. از این رو، به منظور اجتناب از تأثیراتی که تراکنش های آنلاین با خود به همراه دارند، متد هایی مانند متد mini-batch بکار گرفته شده اند که پروسه ی بروز رسانی را به چندین تراکنش کوچک تقسیم کرده و پس از آن این تراکنش ها را یکی پس از دیگری اجرا می­ کند. اگرچه از آنجایی که در سیستم های توزیع شده باید تراکنش ها به صورت توزیع شده اجرا شوند، بروز رسانی حجم عمده ای از رکورد های داده ای توسط این متد ممکن است مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد. به همین دلیل، قصد داریم متدی را ارائه دهیم که از رکورد های داده ای به صورت آنی استفاده کرده تا از تعارضات بین بروز رسانی انبوده و تراکنش آنلاین اجتناب به عمل آورد. علاوه بر این، با استفاده از آزمایشات صورت گرفته، این اطمینان را حاصل کرده ایم که  در مقایسه با تراکنش های کوچک زنجیره ای ،با استفاده از این متد می­توان داده ها را به صورت کارآمد تر در سیستم های توزیع شده بروز رسانی کرد.

1-مقدمه

با  توجه به توسعه ی اینترنت و تکنولوژی های پردازش توزیع شده، مجتمع سازی سیستم های تجاری در شرکت ها نیز در حال توسعه است[7,15,13]. در حال حاضر، این روش بر روی سرویس های وب عمده ای استفاده شده است، مانند  فروشگاه های اینترنتی. به عنوان مثال، شرکتی که دارای دفاتر کاری متعددی در هر بخش می­باشد، سروری را برای هر دفتر معرفی کرده و عملیات سیستم که مختص به هر دفتر کاری می­باشد صورت می­گیرد. در این مورد، هر سرور برای هر دفتر کاری مجهز به یک پایگاه داده بوده تا بتواند هزینه های ارتباطی را کاهش داده و اینکه بتوان به پایگاه های داده ای سایر سیستم ها دسترسی داشت تا بتان عملیات جامعی را در زمان نیاز بر روی آن صورت داد. در یک چنین محیط متمرکزی(که از این به بعد آنرا سیستم توزیع شده می­نامیم)، بعضی از تکنولوژی های پردازشی توزیع شده مطرح می­باشند: ...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک متد بروز رسانی داده های انبوه در سیستم های توزیع شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک متد بروز رسانی داده های انبوه در سیستم های توزیع شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2013
کد محصول
1000955
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
912 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






database
distributed system
batch processing
mini-batch
distributed transaction

تاریخ انتشار در سایت: 2014-06-06
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید