Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده محيط زيست /

عنوان ترجمه شده مقاله: نقش فرهنگ و رهبری سازمانی در اجرای برنامه های ایمنی آب برای بهبود مدیریت ریسک

اجرای مناسب برنامه های ایمنی آب ، فرصتی مناسب برای مشارکت در مدیریت ریسک پیشگیرانه و ترویج آن در تاسیسات آب است.

Abstract

Appropriate implementation of WSPs offers an important opportunity to engage in and promote preventative risk management within water utilities. To ensure success, the whole organization, especially executive management, need to be advocates. Illustrated by two case studies, we discuss the influence of organizational culture on buy-in and commitment to public health protection and WSPs. Despite an internal desire to undertake risk management, some aspects of organizational culture prevented these from reaching full potential. Enabling cultural features included: camaraderie; competition; proactive, involved leaders; community focus; customer service mentality; transparency; accountability; competent workforce; empowerment; appreciation of successes, and a continual improvement culture. Blocking features included: poor communication; inflexibility; complacency; lack of awareness, interest or reward and coercion. We urge water utilities to consider the influence of organizational culture on the success and sustainability of WSP adoption, and better understand how effective leadership can mould culture to support implementation

چکیده

اجرای مناسب برنامه های ایمنی آب ، فرصتی مناسب برای مشارکت در  مدیریت ریسک پیشگیرانه و ترویج آن در تاسیسات آب است. برای اطمینان از موفقیت، کل سازمان، به ویژه مدیریت اجرایی، نیاز به حمایت دارد. با توجه به دو مطالعه موردی ، تاثیر فرهنگ سازمانی را بر حفظ سلامت عمومی و برنامه های ایمنی آب مورد بحث قرار می دهیم.  با وجود تمایل درونی برای انجام مدیریت ریسک، برخی از جنبه های فرهنگ سازمانی  ، مانع از رسیدن آنها به پتانسیل کامل شده اند. ایجاد ویژگی های فرهنگی شامل موارد زیر است :

همراهی، رقابت، اقدام پیشگیرانه، رهبران مشارکت. تمرکز جامعه، ذهنیت خدمات به مشتریان ، شفافیت، پاسخگویی، نیروی کار با صلاحیت، توانمند سازی، درک موفقیت ها، و فرهنگ بهبود مستمر.ویژگی های حفاظتی شامل موارد زیر است:

ویژگی های موانع شامل موارد زیر است: ارتباطات ضعیف، عدم انعطاف، رضایت، عدم آگاهی، علاقه و یا پاداش و اجبار. ما از تاسیسات آب برای بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر موفقیت و دوام بکارگیری برنامه ایمنی آب و درک بهتر اقدامات رهبری موثر در استفاده از فرهنگ برای حمایت از اجرا استفاده می کنیم.

1-مقدمه

طرح های ایمنی آب مؤثر ترین ابزار اطمینان از ایمنی آب آشامیدنی است و میزان ریسک را مدیریت می کنند. نظارت بر عملیات درحال انجام و توسعه و جذب برنامه های مدیریتی مناسب است.

طرح های ایمنی آب سیستم منحصر به فردی است که توسط اهداف مبتنی بر سلامت هدایت می شوند و تحت نظارت هستند. چنین رویکردی به دلیل بیماری گسترده و مرگ ناشی از آب آشامیدنی ناسالم در کشورهای در حال توسعه و شیوع آنها از طریق پاتوژن های منتقله از راه آب و آلودگی در کشورهای توسعه یافته مورد نیاز است.  فرهنگ سازمانی می تواند به عنوان نگرش، تجارب، هنجارها، باورها و ارزشهای یک سازمان در نظر گرفته شود. فرهنگ سازمانی ممکن است فیلتری برای جذب شیوه های جدیدی از قبیل طرح های ایمنی آب باشد. آلوسون بر اهمیت مطالعه و بررسی فرهنگ سازمانی و اهمیت آن در عملکرد سازمان تاکید می کند. او ارتباط بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش و مشارکت ذینفعان را شناسایی می کند که دو جنبه مهم اجرای طرح ایمنی آب است. پیش از این گفته شد که برای اطمینان از حصول موفقیت اجرای طرح ایمنی آب ، حمایت اجرایی از بهداشت عمومی لازم است. توصیه های کنونی خرید سازمانی را گامی ضروری در نظر می گیرند. با این حال، راهنمایی های عملی در مورد چگونگی رسیدن به این امر محدود است و بر حمایت از سیاست، و یا استدلال بهره وری برای ایجاد پشتیبانی تمرکز دارد. بررسی فرهنگ سازمانی به معنای جلب توجه در میان تاسیسات آب است که به دنبال اجرای مدیریت ریسک موثراست. در واکنش به این امر ، انجمن بین المللی آب در حال ایجاد جعبه ابزاری از منابع برای کمک به تاسیسات آب در غلبه بر موانع اجرا، از جمله جنبه های فرهنگ سازمانی است...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نقش فرهنگ و رهبری سازمانی در اجرای برنامه های ایمنی آب برای بهبود مدیریت ریسک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش فرهنگ و رهبری سازمانی در اجرای برنامه های ایمنی آب برای بهبود مدیریت ریسک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Science of the Total Environment
سال انتشار
2010
کد محصول
1001362
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
609 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت , محيط زيست را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1083500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Leadership
Organizational culture
Public health
Water safety plans
Risk management

تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-10
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید