Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: رویکردی تحلیلی بر: نوسانات و پیش بینی درآمد (بر اساس مدارک بدست آمده از داده های شرکت های بریتانیایی)

مقاله درباره نوسانات و پیش بینی درآمد؛ هدف مقاله : 1-فراهم کردن مدارکی دال بر وجود رابطه ای بین نوسان درآمد و ماندگاری درآمد. 2-پاسخ به سؤالات مهم ناشی از پژوهش های قبلی که مرتبط با ماهیت رابطه ی آنها و استلزام هایی برای پیش گوئی درآمد.

چکیده

در این مقاله، با استفاده از مدارک موجود در ایالت متحده، به تصدیق وجود یک رابطه ی منفی در بین سال های 1991 تا 2010 میلادی بین دوام و ماندگاری درآمد و نوسانات  ناشی از آن که بر روی شرکت های بریتانیایی اعمال شده است،خواهیم پرداخت. چارچوب تحلیلی ای ارائه شده در این مقاله، احتمال بروز یک تخمین معکوس در صورت وجود چنین رابطه ی مرتبط با اِلمان های درآمد زودگذر را برجسته خواهد ساخت. جدایی از پیش بینی های نمونه ای، بر مبنای مدل تخمین زده شده برای نوسانات درآمد، بهبودی های قابل ملاحظه ای در پیش بینی درآمد برای شرکت هایی با نوسانات درآمد پایین پیشنهاد شده است. این نتایج همچنین حاکی از این است که رابطه ی منفی بین ماندگاری درآمد و نوسانات آن ممکن است هم به دلیل تعصبات درآمد و هم نوسانات در ماندگاری درآمد هسته باشد.

1-مقدمه

 در یک مقاله ای تجربی که توسط آقای دیچو در سال 2009 میلادی صورت گرفته است، نقش نوسان درآمد در پیش گوئی درآمد به عنوان یکی از پژوهش های حسابداری مالی مطرح شده است. در این مقاله، مدارکی قوی بر مبنای داده های ایالت متحده وجود دارد که نشان میدهد ماندگاری درآمد به صورت منفی مرتبط با نوسانات درآمد میباشد.  وی در این مقاله نشان داده است که یافته های آنها در مورد ارتباط منفی قابلیت پیش بینی درآمد با نوسانات آن ،  با مطالعات صورت گرفته توسط آقای گراهام در سال 2005 سازگار بوده و پیشنهاد داده است که پژوهش هایی که در آینده صورت خواهد گرفت باید این نتایج را با استفاده ا نمونه های دیگر و تعاریفی متغیر ترویج و توسعه دهند.

بر حسب تحلیل های قبلی صورت گرفته توسط ویچو و تانگ در سال 2009، مقاله ی فعلی در دو مورد نقشی عمده در این زمینه ایفا خواهد کرد. اول اینکه قصد داریم چارچوبی ساده برای تحلیل رابطه ی بین نوسان درآمد و ماندگاری درآمد ارائه داده که چنین چارچوبی به نقش ممکن درآمد گذار در این رابطه خواهد پرداخت. این چارچوب که بر مبنای تحلیل های قبلی آقای ریچاردسون در سال 2005 صورت گرفته است، یک رابطه ی منفی را بین نوسان درآمد و ماندگاری آن پیشنهاد داده است که ممکن است مرتبط با تعصب تخمین معکوس در ماندگاری درآمد باشد و به استلزام این احتمال برای پیش بینی درآمد تأکید داشته است. دوم اینکه ما از این چارچوب تحلیلی به عنوان مبنایی برای تحلیل های تجربی در مورد تأثیر نوسان درآمد بر روی نوسان مدل پیش بینی و پیش بینی درآمد استفاده خواهیم کرد. به طور خاص، تحلیل های تجربی ما بر مبنای داده های موجود در بین سال های 1991 تا 2010 در ایالت بریتانیا بوده است و اینکه مدارکی را مبنی بر مفید بودن تغییرات ناشی از نوسان در ماندگاری درآمد های تخمین زده شده ارائه داده است....

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " رویکردی تحلیلی بر: نوسانات و پیش بینی درآمد (بر اساس مدارک بدست آمده از داده های شرکت های بریتانیایی) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکردی تحلیلی بر: نوسانات و پیش بینی درآمد (بر اساس مدارک بدست آمده از داده های شرکت های بریتانیایی)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Finance & Accounting
سال انتشار
2014
کد محصول
1001367
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
262 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



earnings volatility
persistence
core and transitory earnings
earnings prediction and forecasting

تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید