Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده محيط زيست /

عنوان ترجمه شده مقاله: رفتار دوستانه مصرف کنندگان با محیط زیست و انگیزه های این رفتار خوب : مقایسه ای بین خانه داری و هتلداری

تحقیق پیش رو در این زمینه صورت گرفته است تا رفتار دوستانه با محیط زیست و انگیزه های اساسی بین محیط های هتل و خانواده را مقایسه نماید .

Abstract

The present study made a comparison of pro-environmental behavior and the underlying motivations between household and hotel settings. Results of a survey research among 1185 participants showed a behavioral inconsistency between the two settings – participants reported a significantly higher level of pro-environmental behavior in a household setting. Furthermore, the study revealed that while normative motives are the dominant determinant of pro-environmental behavior in a household setting, hedonic motives are the strongest predictor of such behavior in a hotel setting. Theoretical and managerial implications of the inconsistencies in pro-environmental behavior and underlying motivations between the two settings are discussed

چکیده

تحقیق پیش رو در این زمینه صورت گرفته است تا  رفتار دوستانه با محیط زیست و انگیزه های اساسی بین محیط های هتل و خانواده را مقایسه نماید . در واقع 1185 نفر به پرسشنامه این تحقیق پاسخ دادند و نتایج حکایت از این موضوع دارند که بی ثباتی رفتاری بین دو محیط وجود دارند – شرکت کنندگان خبر داند که  رفتار دوستدار محیط زیست در محیط خانواده بسیار حایز اهمیت بود . علاوه بر این ، تحقیق مشخص نمود که در حالی که انگیزه های هنجاری یک عامل تعیین کننده مهم در حمایت از رفتار زیست محیطی در تنظیم خانواده می باشند ، انگیزه های لذتی از جمله پیشگو های بسیار قوی چنین رفتاری در محیط هتل هستند . پیچیدگی های تئوریک و مدیریتی ناسازگاری ها در رفتار حمایت از محیط زیست و انگیزه های اساسی بین دو محیط مورد بحث قرار می گیرند . 

1-مقدمه

قابلیت تداوم فعالیت های هتل به یک امر لازم الاجراء استراتژیک تبدیل شده است چون سیاست های دولت و مصرف کنندگان به طور فزاینده از رویکرد متوازن و از طریق کسب و کار برای محیط زیست طرفداری می کنند . زمانی که هتل ها به آگاهی بیشتری در زمینه تاثیر اقدامات اشان بر محیط زیست و هزینه های مرتبط با چنین اقداماتی دست یافتند ، تعدادی از هتل ها یک سری برنامه های حمایت از محیط زیست را اجراء کرده اند . تعدادی از مثال های مربوط به اقدامات حمایت از محیط زیست عبارتند از : توسعه هتل های سبز (باتلر 2008 ) ،  تصفیه های فاضلاب در محل در پاتوق های توریستی ( آنتاکالی و همکارانش 2008 ) ، همکاری ها و مشارکت ها برای قابلیت دوام ( بلانکو همکارانش 2009 ) و محافظت از آب ، انرژی ، کالا های محلی و بادوام و دیگر منابع ( آلوارز همکارانش 2001 ، هان و همکارانش 2009 ؛ پریگو و پالاکویس 2008 ) .

در حالی که کارگذاری زیست محیطی در حال احیاء در میان شرکت های هتل داری می باشد ، مشارکت مصرف کنندگان در شیوه های زیست محیطی در بخش های مهمانداری نسبتا غیر فعال به نظر می رسد ( بادر 2005) . مطابق با تحقیقی که در زمینه مصرف کننده در سال 2009 توسط سازمان مسافرتی ایالات متحده انجام گرفت : هر چند 78 درصد مسافران آمریکایی  گزارش دادند که  نگران مسایل زیست محیطی بودند ، فقط 9درصد خواهان این بودند تا هزینه های بالاتر را برای خدمات عالی محیط زیستی پرداخت کنند و " متوازن کننده کربنی " در رزرو کردن سفر با انتخاب 3 درصدی مسافران مواجه گردید . از اینرو ،  معطوف کردن نگرانی زیست محیطی مصرف کنندگان و تغییر شکل این نگرانی به اقدام واقعی در محیط های توریسم بسیار حیاتی می باشد.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " رفتار دوستانه مصرف کنندگان با محیط زیست و انگیزه های این رفتار خوب : مقایسه ای بین خانه داری و هتلداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار دوستانه مصرف کنندگان با محیط زیست و انگیزه های این رفتار خوب : مقایسه ای بین خانه داری و هتلداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Hospitality Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1001435
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
379 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت جهانگردی , مديريت , محيط زيست را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت جهانگردی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Pro-environmental behavior

تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-25
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید