Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

پایان نامه طراحي و پياده سازي نمونه اي کوچک از يک ماشين مسيریاب

پایان نامه طراحی ماشین مسیریاب، طراحی ماشین مسیریاب

این پایان نامه رشته مهندسی برق در رابطه با طراحی و پیاده سازی یک ماشین مسیریاب می باشد. شما در ادامه می توانید بخی از مقدمه پایان نامه "طراحی و پیاده سازی نمونه ای کوچک از یک ماشین مسیریاب را ملاحظه کنید. در اين پايان نامه پس از مباحثي در مورد  پردازش ديجيتالي تصوير ، معرفي ميکرو کنترلر 8051  بصورت مختصر و در حد نياز و بخش کوچکي در مورد استپ موتورها ، به طراحي و پياده سازي نمونه اي کوچک از يک ماشين مسير ياب پرداخته شده است . شايان ذکر است که مطالب مربوط به طراحي و ساخت ماشين بگونه اي بيان شده که توسط هر فردي که آشنايي مختصري با ميکرو کنترلرها داشته باشد، قابل پياده سازي است. پایان نامه "طراحی و پیاده سازی نمونه ای کوچکی از یک ماشین مسیریاب" به فرمت word و 186 صفحه می باشید. پس از پرداخت هزینه و دریافت "کد دانلود" می توانید پایان نامه طراحی و پیاده سازی یک ماشین مسیریاب را دانلود کنید.

مقدمه

با ساخت وسايل الکترو مغنا طيسي نظير انواع الکتروموتورها، بوبين ها ،رله ها وغيريه ،انسان قادر شد با بهره گيري از الکترونيک، کنترل ابزارهاي مکانيکي را در دست گيرد و سر انجام با پيدايش ميکرو پروسسورها و با توجه به توانايي آنها در پردازش اطلاعات و اعمال کنترلي و همچنين قابليت مهم برنامه پذير بودن آنها تحول شگرفي در ساخت تجهيزات الکترونيکي و صنعتي وغيره به‌وجودآمد.

پيشرفت ها و تحولات اخير باعث پيدايش اتوماسيون صنعتي شده که در بسياري از موارد جايگزين نيروي انساني مي گردد.به عنوان نمونه انجام امور سخت در معادن و يا کارخانه ها و يا کارهايي که نيازمند دقت وسرعت بالا مي‌باشد و يا انجام آن براي نيروي انساني خطر آفرين است به انواع دستگاهها و رباتها سپرده شده است. همچنين با پيشرفت الکترونيک در زمينه ساخت سنسورها. بالا رفتن دقت آن ها،  امروزه انواع گوناگوني از حس گرها در دنيا توليد مي شود که در ساخت رباتها و در زمينه اتوماسيون نقش مهمي را ايفا مي‌کنند....

 


عنوان مقاله فارسی

پایان نامه طراحي و پياده سازي نمونه اي کوچک از يک ماشين مسيریاب

تعداد صفحات فارسی
186
کد محصول
1001961
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این پروژه آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر پروژه های آماده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 676500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2014-09-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این پروژه آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید