Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی صنايع /

انتخاب پروژه تولیدی بهینه جهت سرمایه گذاری با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی(FMADM) روش یاگر

تصمیم گیری، روش فازی، FMADM

انتخاب پروژه تولیدی بهینه جهت سرمایه گذاری با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی(FMADM) روش یاگر

دانشجویان رشته صنایع می توانند تحقیق آماده FMADM انتخاب پروژه تولیدی بهینه جهت سرمایه گذاری با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی(FMADM) روش یاگر را در قالب فایل word دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند.

اهداف تحقیق

§    هدف اصلی اسستفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره برای انتخاب  محصول مناسب برای سرمایه گذاری جهت تولید آن می باشد

§         نهادینه سازی استفاده از روش های علمی برای  تصمیم گیری های سازمانی

§         پیشگیری از ضرر و زیان های احتماالی ناشی از اتخاذ تصمیمات نادرست

روش معمول اکثر شرکت های تجهیزات پزشکی برای انتخاب تولید یا عدم تولید یک محصول ،با توجه به نیاز بیمارستان ها و پیشنهاد و درخواست و یا به نوعی پا فشاری اداره تجهیزات پزشکی به عنوان نهاد متولی اداره امور شرکت های تجهیزات پزشکی است.با این حال شرکت سازگان گستر قصد دارد تا علاوه بر توجه به فشار ها و درخواست های اداره تجهیزات پزشکی تصمیمی منطقی در انتخاب نوع پروژه تولیدی اتخاذ نماید.از اینرو این شرکت برای تصمیم گیری در این زمینه به استفاده از روش های تصمیم گیری روی آورد و در میان روش های تصمیم گیری به دلیل وجود معیار های مختلف و اهمیت متفاوت هر کدام از این معیار ها استفاده از روش تصمیم گیری تحلیل سلسله مراتبی(AHP) را برای تصمیم گیری انتخاب کرد.

تصمیم گیری یکی  از مهمترین وظایف مدیریتی است.امروزه هزینه های اتخاذ تصمیمات نا درست بسیار بیش از گذشته است.سازمان های امروزی در محیط رقابتی بسیار شدیدی قرار گرفته اند که هر گونه تصمیم گیری نا درست می تواند منجر به وارد شدن ضرر و زیان های زیادی برای آنها شود.برخی از این زیان ها می تواند غیر قابل جبران بوده و در نهایت منجر به حذف کامل سازمان از صحنه رقابت شود.بنا براین در حال حاضر تصمیم گیری به روش آزمون و خطا توجیه پذیر نمی باشد.

برای مواجهه با این مشکلات روش های علمی مختلفی ایجاد گردیده است تا تصمیم گیرندگان سازمانی تصمیمات مناسب و درستی را مطابق با شرایط محیطی و سازمانی اتخاذ نمایند.علم تحقیق در عملیات به کمک تصمیم گیرندگان آمده است تا اتخاذ تصمیمات درست را برای آنان صورتبندی نماید.

یکی از روش های موثر تصمیم گیری در علم تحقیق در عملیات استفاده از روش مدل های تصمیم گیری چند معیاره (Multi Criteria Decision Making)است...

متن کامل تحقیق آماده انتخاب پروژه تولیدی بهینه جهت سرمایه گذاری با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی(FMADM) را از همین صفحه دانلود کنید.

 

 


عنوان مقاله فارسی

انتخاب پروژه تولیدی بهینه جهت سرمایه گذاری با استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی(FMADM) روش یاگر

تعداد صفحات فارسی
19
کد محصول
1002269
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
117 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده مهندسی صنايع را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 638000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2014-10-20
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید