Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حقوق /

جزوه اشتباه از نظر حقوقی

جزوه اشتباه از نظر حقوقی

 

اشتباه از نظر حقوقی

جزوه اشتباه از نظر حقوقی را در قالب فایل word از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز دانلود نمایید. این جزوه اشتباه از نظر حقوقی به صورت رایگان برای دانلود ارائه شده است.

اشتباه، مبين ناهمخواني است. مرتكب به گونه‌اي فكر مي‌كند و جامعه در كل، به نحوي ديگر. جامعه اصرار دارد كه ديدگاهش صحيح است، نتيجه مجرمانه واقعا رخ داده و بزهديده حقيقتا صدمه ديده است. متهم ادعا مي‌كند كه او به گونه ديگر بر مسئله مي‌نگريسته و همچون ساير مردم به حقيقت امر واقف نبوده است. به عقيده وي، او هيچ كار خلافي انجام نداده و يا لااقل خلاف به آن شدت كه به نظر مي‌رسد انجام نداده است. ممكن است به عقيده ديگران او به سمت يك مامور حافظ صلح تيراندازي كرده و او را مجروح نموده باشد، ولي از ديد مرتكب ممكن است موضوع، به گونه‌اي ديگر جلوه كند.

اشتباه در حوزه حقوق بين‌الملل كيفري نيز مطرح مي‌شود. ماده 32 اساسنامه دادگاه بين‌المللي كيفري در دو بند به بحث پيرامون اشتباه مي‌پردازد. به هر حال با بررسي مختصر اساسنامه و توجه به نظام حقوق كيفري داخلي كشورها روشن مي‌شود كه برخي از اشتباهات مسئوليت كيفري را رفع مي‌كند، حال آنكه برخي ديگر اينگونه نيستند. اشتباه از آنجا كه تاثيري در عالم خارج نمي‌گذارد جزو علل رافع مسئوليت شمرده مي‌شود. به ديگر سخن، در اشتباه ؟؟؟ عمل ارتكابي به قوت خود باقي مانده است.

براي بررسي بيشتر در اين زمينه ابتدا به بررسي مختصر اشتباهات غيرقابل قبول و يا بنا به تقسيم فلچر اشتباه نابجا  در مقابل اشتباهات بجا مي كنيم...

 

متن کامل جزوه اشتباه از نظر حقوقی را از همین صفحه دانلود کنید.


عنوان مقاله فارسی

جزوه اشتباه از نظر حقوقی

تعداد صفحات فارسی
160
کد محصول
1002454
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
78 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این جزوه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر جزوات حقوق را مشاهده کنید.
برای اطلاع از جزوات جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-11-10
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حقوق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این جزوه چیست؟

ثبت سفارش جدید