Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری در صنعت انرژی

ترجمه مقاله درباره حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری آماده دانلود می باشد. می توان گفت حسابداری مدیریتی شاخه ای از حسابداری است که مدیریت شرکت را در برنامه ریزی، تصمیم گیری، کنترل و تجزیه و تحلیل کمک میکند.

چکیده مقاله

حسابداری مدیریتی شاخه ای از حسابداری است که مدیریت شرکت را در برنامه ریزی، تصمیم گیری، کنترل و تجزیه و تحلیل کمک میکند. استفاده موثر از این ابزار توسط مدیر عملیاتی رشد سود و بهینه سازی کسب و کار را تضمین می کند. برای تصمیم گیری در کسب و کار، صاحبان شغل و یا مدیران نیاز به اطلاعات مالی و اقتصادی مربوطه و سازمان یافته با توجه به نیاز و تجزیه و تحلیل از منابع اطلاعات و نتایج کسب و کار خود دارند.

 اما صورتهای مالی ارائه شده توسط حسابداران حرفه ای برای درک سخت هستند، به عنوان مطالب اقتصادی می باشد، و برای درک منابع سود و ضرر کسب و کار و یا برای شناسایی راه هایی برای ایجاد ثبات در بهینه سازی مالی و اقتصادی از کسب و کار کافی نیست. از این رو، برای توسعه کسب و کار مدیر حسابداری لازم است، که بدین معنی است: توسعه یک سیستم برای ثبت اطلاعات مالی و غیر مالی با توجه به نیازهای مدیر شغل، برای نظارت بر منابع سود و ضرر شغل، در حال توسعه گزارش های اولیه، تجزیه و تحلیل درآمدها و هزینه ها، بدهی ها ، رسیدها  نیازهای مالی و منابع کسب و کار و تطابق مستمر مدیریت لازم است.

1-مقدمه - حسابداری مدیریتی چیست؟

انجمن ملی حسابداران در ایالات متحده برای اولین بار تعریف خود را در سال 1981 با سندی تحت عنوان تعریف حسابداری مدیریتی صادر کرد: حسابداری مدیریتی شامل فرآیند شناسایی، اندازه گیری، جمع آوری، تجزیه و تحلیل، تهیه کردن، تفسیرکردن و ارتباط اطلاعات مالی مورد استفاده توسط مدیربرای برنامه ریزی، ارزیابی، و کنترل سازمان و اطمینان حاصل شدن از استفاده مناسب منابع مسولیت پذیری مدیر.  حسابداری مدیریتی همچنین شامل تهیه گزارشهای مالی برای گروه های غیر مدیریتی از قبیل سهامداران، بستانکاران، سازمان های نظارتی و مقامات مالیاتی میباشد." بنابراین، حسابداری مدیریتی در رابطه با ارائه اطلاعات به مدیران است. افراد درون یک سامان هستند که مسـول کنترل این عملیات میباشند...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری در صنعت انرژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری در صنعت انرژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1002965
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
505 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 764500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Managerial Accounting
decision making

تاریخ انتشار در سایت: 2015-01-16
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید