Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: ساختارسرمایه، دارایی نقدی و ارزش شرکت: مطالعه شرکت های فهرست شده برزیلی

در این مقاله، رابطه میان ساختارسرمایه، دارایی نقدی و ارزش شرکت در یک نمونه از شرکت های تجاری برزیلی و با استفاده از رگرسیون داده و تخمین زننده تاثیرات ثابت، تحلیل می شود.

چکیده

در این مطالعه، رابطه میان ساختار سرمایه، دارایی نقدی و ارزش شرکت در یک نمونه از شرکت های تجاری برزیلی و با استفاده از رگرسیون داده و تخمین زننده تاثیرات ثابت، تحلیل می شود. در ابتدای کار، رگرسیون میان ساختار سرمایه(بدهی به کل سرمایه) و دارایی نقدی( دارایی نقدی د رمقابل بدهی) و همچنین رگرسیون میان دارایی نقدی و بدهی کوتاه مدت و بلندمدت تخمین زده می شود. سپس، از رگرسیون برای رابطه میان ارزش شرکت، ساختار سرمایه و دارایی نقدی استفاده می شود. نتایج مطالعه نشان می دهد که بدهی کوتاه مدت و بلندمدت، بطور منفی با دارایی نقدی مرتبط است و سطح دارایی نقدی با سود کمتر مرتبط است.در این مطالعه، شواهد غیرمستقیمی از وجود دارایی نقدی بیشتر، توسط شرکت های دارای محدودیت مالی ارائه می دهد. با توجه به اینکه اثرساختار سرمایه بر ارزش شرکت، بدهی کوتاه مدت، بدهی بلندمدت و محدودیت مالی، دارای اثرات حاشیه ای منفی بر ارزش شرکت است، رفتار متضاد با ریسک توسط سرمایه گذاران در ارتباط با بدهی مطرح می شود. در مقابل، دارایی نقدی توسط سرمایه گذاران بطور مثبت و بالاتر از سطح استانه ای بهینه، ارزشگذاری می شود . بنابراین، سرمایه گذاری بازار با توجه به دارایی نقدی و همسویی با تئوری دارایی نقدی کاهش می یابد.

1-مقدمه

اقتصاد بازار کامل که توسط مودیگلیان و میلر (1958) پیشنهاد شد، اقتصادی است که هیچگونه مالیات، هزینه مبادله و اختلافی وجود ندارد و سرمایه گذاری شرکت ها ارتباطی با ارزش شرکت ندارد. واضح است که بازارهای مالی از طریق چنین روش هایی تعریف نمی شود. همانطور که توسط پورتال، زنی و دیسالوا (2012) مطرح شد، اصطکاک و هزینه های مبادله، محدودیت های واقعی هستند که شرکت ها به هنگام انتخاب استراتژی مالی باید با ان مواجه شوند. با درنظرگرفتن این اختلاف، هزینه های مبادله و عدم تقارن اطلاعات دربازارهای بدهی، گزینه میان بدهی و حقوق صاحبان سرمایه که منجر به سطحی از اهرم سود مکانیکی می شود، ممکن است بر ارزش شرکت تاثیرگذارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ساختارسرمایه، دارایی نقدی و ارزش شرکت: مطالعه شرکت های فهرست شده برزیلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ساختارسرمایه، دارایی نقدی و ارزش شرکت: مطالعه شرکت های فهرست شده برزیلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Revista Contabilidade & Finanças
سال انتشار
2013
کد محصول
1004038
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,578,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
591 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1578500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Capital structure
Cash holdings
Firm value

تاریخ انتشار در سایت: 2015-04-04
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید