Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

تثبیت پروتئین های غشا از طریق مهندسی پروتئین

تثبیت پروتئین های غشا

 

تثبیت پروتئین های غشا از طریق مهندسی پروتئین

تحقیق آماده زیست شناسی با موضوع تثبیت پروتئین های غشا از طریق مهندسی پروتئین را به صورت فایل Word از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز دانلود نمایید.  

پروتئین های اینتگرال غشا (IMPs) توسط بیش از 30% ژن های انسان کدنویسی می شوند و در فرایندهای مهم سلولی شامل ارتباطات سلولی و شناسایی، انتقال مولکول از لایه دوگانه لیپیدی، بیوسنتز و چسبندگی سلولی، شرکت می کنند. به دلیل اینکه بسیاری از IMPs روی سطح سلول قرار گرفته اند، جای تعجب نیست که این پروتئین ها دسته عمده ای از تارگت های دارو را تشکیل دهند. IMPs به صورت اختصاصی تکامل می یابند تا در محیط آب گریز غشای دوگانه لیپیدی فعالیت داشته باشند و نیاز است که به کمک دترجنت ها برای انجام آنالیزهای بیوشیمیایی و ساختاری جداسازی شوند. 

نیاز است که عملکرد گونه های جهش یافته INP پایدار شده مورد بررسی قرار گیرد تا تاثیر جهش ها روی عملکرد تعیین شود. این امر به ویژه برای GPCR ها مهم است که پروتئین های دینامیکی هستند و با بسیاری از لیگاندها واکنش می کنند (بر اساس کانفورماسیونشان) و در نتیجه با پروتئین های G تری متریک، آرستیل  ها و دیگر عوامل برهم کنش می کنند. احتمال دارد که برخی جهش های پایدارکننده در GPCRها تغییرات کانفورماسیونی روی پروتئین ایجاد کنند که منجر به اختلال در انتقال سیگنال می شود. بنابراین اثر جهشه های پایدار کننده باید همیشه بسته به کاربدر مورد نظرف در نظر گرفته شود. در حال حاضر GPCR پایدار شده ساختارهای کریستالی برای طراحی داروهای جدید برای ما فراهم کرده اند.


عنوان مقاله فارسی

تثبیت پروتئین های غشا از طریق مهندسی پروتئین

تعداد صفحات فارسی
7
کد محصول
1004112
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
911 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده زيست شناسی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید محصول مورد نظر محصول مورد نظر و با یک کلیک می توانید محصول مورد نظر خود را دانلود نمایید. محصول مورد نظر خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 638000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید



تاریخ انتشار در سایت: 2015-04-15
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید