Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی كامپيوتر /

عنوان ترجمه شده مقاله: محاسبات داده بزرگ و ابرها: روند و جهت‌های آینده

این مقاله روش‌ها و محیط انجام تحلیل بر روی ابرها برای برنامه‌های کاربردی داده بزرگ را مورد بحث قرار می‌دهد.

Abstract

This paper discusses approaches and environments for carrying out analytics on Clouds for Big Data applications. It revolves around four important areas of analytics and Big Data, namely (i) data management and supporting architectures; (ii) model development and scoring; (iii) visualisation and user interaction; and (iv) business models. Through a detailed survey, we identify possible gaps in technology and provide recommendations for the research community on future directions on Cloud-supported Big Data computing and analytics solutions

چکیده

این مقاله روش‌ها و محیط انجام تحلیل بر روی ابرها برای برنامه‌های کاربردی داده بزرگ را مورد بحث قرار می‌دهد. این بررسی حول چهار حوزه‌ی مهم تحلیل و داده‌های بزرگ است: یعنی (1)مدیریت داده‌ها و معماری‌های پشتیبان، (2)توسعه مدل و امتیازدهی، (3)بصری‌سازی و تعامل با کاربر، (4)مدل‌های کسب و کار. از طریق بررسی‌های دقیق، شکاف‌های ممکن در فن‌آوری را شناسایی کرده و توصیه‌هایی برای جامعه‌ی پژوهش در جهت آینده‌ی محاسبات داده‌های بزرگ پشتیبانی شده با ابر، و راه‌حل‌های تحلیلی، را ارائه می‌کنیم.

1-مقدمه

جامعه به طور فزاینده‌ای در حال ابزاری شدن است و در نتیجه، سازمان‌ها مقادیر زیادی از داده‌ها را تولید و ذخیره‌سازی می‌کنند. مدیریت و به دست آوردن دیدگاهی از اطلاعات تولید شده، یک چالش و کلید برتری در رقابت است. راه‌حل‌های تحلیل که داده‌های ساخت یافته و غیرساخت یافته را استخراج می‌کنند، برای این مهم هستند که بتوانند به سازمان‌ها در به دست آوردن دیدگاهی از داده‌های خصوصی و مقادیر زیادی از داده‌های عمومی در دسترس بر روی وب، کمک کنند [1]. توانایی تقابل ارتباط اطلاعات خصوصی در ترجیحات مصرف‌کننده و محصولات با اطلاعات تویت‌‌ها، وبلاگ‌‌ها، ارزیابی محصول‌ها، و داده‌ها از شبکه‌های اجتماعی، طیف گسترده‌ای از احتمالات را برای سازمان‌ها باز می‌کند که این به منظور درک نیازهای مشتریان، پیش‌بینی خواسته‌ها و مطالبات خود، و بهینه‌سازی استفاده از منابع است. این پارادایم محبوبیت داده‌ی بزرگ نامیده می‌شود.

با وجود محبوبیت داده بزرگ و تحلیل، عملی کردن آنها هنوز هم یک تلاش پیچیده و وقت‌گیر است. همان‌طور که Yu [2] اشاره می‌کند، داده‌ی بزرگ ارزش قابل توجهی را به سازمان‌هایی که مایل به اتخاذ آن هستند، ارائه می‌دهد، ولی در عین حال، تعداد قابل توجهی از چالش‌ها را برای تحقق چنین ارزش افزوده‌ای مطرح می‌کند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " محاسبات داده بزرگ و ابرها: روند و جهت‌های آینده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبات داده بزرگ و ابرها: روند و جهت‌های آینده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Parallel and Distributed Computing
سال انتشار
2014
کد محصول
1004199
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
50
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
897 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات , مهندسی كامپيوتر را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Big Data
Cloud computing
Analytics
Data management

تاریخ انتشار در سایت: 2015-04-28
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید