Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: افزایش بهره وری شرکت های تابعه به وسیله تغییر شکل سیستم حسابداری

هدف این مقاله تحقق بخشیدن به سیستم حسابداری طبق اصول سازمانی و کارآمد متمرکز در شرکت صاحب سهام است و تشخیص اینکه چگونه بر شاخص های بهره وری مدیریتی اثر خواهد گذاشت.

چکیده

این مقاله شامل راه­ های ممکن برای سازماندهی سیستم حسابداری دارایی­ ها و اموال می­باشد که به منظور افزایش بهره ­وری مدیریتی هر شرکت صاحب سهام انجام می­شود. مشکل تحقیق سنجش بهره ­وری مدیریتی شرکت تابعه و هدف تحقیق افزایش آن به­ وسیله سازماندهی سیستم حسابداری است. سازماندهی سیستم حسابداری در شرکت صاحب سهام راه آهن­ه ای روسیه JSC و شرکت­های تابعه آن تجربه موفقیت آمیزی است. این نوشتار شرحی از وضعیت فعلی JSC راه آهن­های روسیه، گرایشات گسترش آن در چهارچوب بازسازی، مشکلاتی که تشخیص داده شده و شاخص هایی برای ارزیابی بهره­ وری شرکت­ های تابعه پیشنهاد شده را ارائه می­دهد. پس از آن نتیجه گیری در مورد منطقی­ ترین فرم حسابداری در شرکت­های صاحب سهام به منظور افزایش بهره ­وری مدیریتی تدوین شده است.

1-مقدمه

شرکت صاحب سهام دارای ساختار سازمانی مرکب است و به عنوان یک قانون فرآیند تصویب تصمیمات مدیریتی زمان زیادی می­برد، که در بسیاری موارد تاٴثیر منفی بر بهره ­وری اقتصادی می­گذارد. طبق قانون فدرال روسیه «در مورد گزاشات مالی ادغامی» (2010) علاه بر گزارشات مالی انفرادی، شرکت­های وابسته بهم باید گزارش مالی ادغامی را فراهم کنند. مشکل این است که شرکت­های وابسته بهم اغلب از روش­ های حسابداری مختلف استفاده می­کنند. در این صورت برای طبقه بندی دوباره اطلاعات و آوردن گزارشات مالی شرکت­ها به یک مبنا تلاش ­های بیشتری می­ طلبد. بدین دلیل بهره ­وری مدیریتی افت می­کند. بهره ­وری شرکت­ های مختلف صاحب سهام حتمی نیست. مشکل، تحقق یافتن شاخص­ هایی برای سنجش بهره ­وری شرکت­های تابعه و اندازه ­گیری بهره ­وری مدیریتی شرکت صاحب سهام است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " افزایش بهره وری شرکت های تابعه به وسیله تغییر شکل سیستم حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
افزایش بهره وری شرکت های تابعه به وسیله تغییر شکل سیستم حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1004886
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
276 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 764500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Corporate management
managerial efficiency of subsidiaries
accounting centralization

تاریخ انتشار در سایت: 2015-07-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید