Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: ریسک و مدیریت ریسک در حسابداری مدیریت و کنترل

رشد آگاهی عمومی از ریسک به عنوان یک نیروی فشار تکاملی عمل کرده که توسعه مدیریت ریسک در مجموعه های سازمانی را سرعت می بخشد. در یک مدت نسبتاً کوتاه، چیزهایی از یک انقلاب در زمینه درک و عمل مدیریت ریسک وجود داشته است.

چکیده

رویدادهای جهانی اخیر که مهم‌ترین آنها بحران مالی جهانی‌ است، بر ریسک و ماهیت سیستم­ هایی که در جهت مدیریت ریسک عمل می­کنند، متمرکز شده‌اند. حوزه­ای که توجه نسبتاً کمی را به خود جلب کرده است رابطه متقابل بین ریسک، مدیریت ریسک و حسابداری مدیریت و شیوه‌های کنترل است. این سرمقاله، مقدمه‌ای برای موضوع خاص مجله در رابطه با "ریسک و مدیریت ریسک در حسابداری مدیریت و کنترل" ارائه می­نماید. سرمقاله حاضر به بحث راجع به این مطلب می­پردازد که ریسک و شیوه­ای که مدیریت می­شود به یکی از ویژگی­ های زندگی سازمانی در هر دو بخش عمومی و خصوصی تبدیل شده است. با تغییر شیوه‌های سازمانی مدیریت ریسک می­توان شیوه‌های خاصی از سازماندهی را تسهیل کرد و مشروعیت بخشید. این مسئله، دارای توان بالقوه­ای برای تغییر خطوط مسئولیت و پاسخگویی در سازمان­ها است که نشان­دهنده شیوه خاصی از اداره افراد و فعالیت‌ها می­باشد. بحث بیشتر از این موضوع نشأت می­گیرد که مدیریت ریسک از یک نگرانی‌ محدود به امور مالی (ارزش مبتنی بر ریسک، اوراق مشتقه و غیره) و یا حسابداران (افشای صورت­های مالی و غیره) به سمت یک موضوع در مورد کنترل مدیریت سوق یافته و در نتیجه، یک حوزه کلیدی است که در آن حسابداران مدیریت نیاز به جدال دارند. این سرمقاله نه تنها عوارض جانبی بالقوه مدیریت ریسک، از جمله مسائل راجع به اعتماد و پاسخگویی را برجسته می­سازد، بلکه بر مدیریت ریسک ثانویه یا دفاعی و افزایش ریسک اعتباری نیز متمرکز شده است.

1-مقدمه

ریسک و شیوه مدیریت آن به یکی از ویژگی‌های زندگی سازمانی در هر دو بخش عمومی و خصوصی تبدیل شده‌ است. از زمانی که تحقیقات حسابداری مدیریت با موضوع خاص مدیریت ریسک در سال 2009 منتشر شد، توجه بسیاری به ریسک در محافل دانشگاهی، در صنعت، در حرفه­ ها و در رسانه­ ها وجود داشته است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ریسک و مدیریت ریسک در حسابداری مدیریت و کنترل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ریسک و مدیریت ریسک در حسابداری مدیریت و کنترل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Management Accounting Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1005471
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
350 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 913000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Risk management
Management accounting
Management control

تاریخ انتشار در سایت: 2015-08-29
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید