Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: بررسی ارتباط بین بدهی داخلی مدیریت و هزینه های حسابرسی

در این مقاله تاثیر بدهی داخلی مدیریت شرکت را بر هزینه های حسابرسی بررسی کردیم.

چکیده

در این مقاله تاثیر بدهی داخلی مدیریت شرکت را بر هزینه های حسابرسی بررسی کردیم. تحقیقات سابق نشان می دهد که مالکیت مدیریتی (مانند تعریف حقوق بازنشتگی وسایر جبران خسارت به تعویق افتاده )تقاضای بدهکار را از بدهی برای حسابداری محافظه کارانه کاهش می دهد. یک برآمد از استفاده ی کمتر از حسابداری محافظه کارانه این است که احتمال افزایش نقض GAAP بوجود می آید که به نوبه ی خود موجب افزایش تلاش های حسابرسی و هزینه های حسابرسی می شود. در نتیجه سطح بدهی داخلی مدیریت ممکن است به صورت ارتباط مثبت به همراه هزینه های حسابرسی باشد، تا حدی که می تواند باعث کاهش درگیریهای بدهی داخلی سهامدار- بدهکار شود. همچنین این امکان وجود دارد که بدهی داخلی منجر به کاهش ریسک و هزینه های حسابرسی کمتر شود. ما دریافتیم که ارتباطات مثبت و مهمی بین بدهی داخلی و هزینه های حسابرسی وجود دارد که نشان می دهد که از نظر حسابرسان بدهی داخلی بعنوان یک عامل است که به تلاش های حسابرسی اضافی نیاز دارند.

1- مقدمه

بدهی داخلی به جبران خسارت به تعویق افتاده ی اجرایی با بازده ی مشابه با اوراق بهادار برگزار شده توسط سرمایه گذاران خارجی اشاره می کند. بدهی داخلی معمولا شامل هر دو مورد یعنی حقوق بازنشستگی و جبران خسارت معوق می شود، که نشان دهنده ی شرکت های ناامن و بدون سرمایه است. در سال 1976جنسن و مکلینگ نشان دادند که مالکیت مدیریتی از بدهی داخلی منافع مدیران با کسانی که بدهکارند و در نتیجه عامل کاهش مشکلات نمایندگی هستند در یک راستا قرار دارند. بررسی های نظری تکراری اخیر توسط ادمن و لیو در سال 2010 و بررسا های تجربی چندین مطالعه ی اخیر از استدلال آنه ها حمایت کرده است. برای مثال یرمک و ساندرام در سال 2007 نشان میدهند که مدیران اجرایی با بدهی داخلی بیشتر در قالب حقوق بازنشستگی و جبران خسارت معوق، به مدیریت شرکتشان به صورت محافظه کارانه تمایل دارند. وی و یرمک در سال 2011 به طور مثبت به قیمت اوراق قرضه ی عمومی شرکت افشای جبران خسارت اجرایی در سال 2006 واکنش نشان دادند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بررسی ارتباط بین بدهی داخلی مدیریت و هزینه های حسابرسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی ارتباط بین بدهی داخلی مدیریت و هزینه های حسابرسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Auditing
سال انتشار
2014
کد محصول
1006544
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
835 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1281500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



CEO Inside Debt and Audit Fees

تاریخ انتشار در سایت: 2015-12-07
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید