Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعات و بازده سهام در حضور حسابداری محافظه کارانه

ترجمه فارسی مقاله درمورد عدم تقارن اطلاعات؛ آماده دانلود است. هدف از این مقاله، بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعات بر بازدهی سهام در حضور سرمایه گذاری محافظه کارانه و سایر فاکتورهای موثر بر بازده سهام مانند بازدهی سهام برای روز قبل، حجم تجاری سهام ها، و خطر (ریسک) می باشد.

چکیده

هدف از این مطالعه، بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعات بر بازده سهام در حضور حسابداری محافظه کارانه در شرکت های صنعتی فهرست شده در بورس اوراق بهادار عمان (ASE) در دوره ی زمانی 2006 تا 2012 می باشد. این بررسی نشان داد که سرمایه گذارانی که اطلاعات محرمانه دارند می توانند از طریق دستیابی به بازدهی های برجسته، از آن بهره مند شوند. به این معنی که عدم تقارن اطلاعات تاثیر مثبتی بر بازدهی سهام دارد، اما با در نظر گرفتن اِعمال سیاست های حسابداری محافظه کارانه از طریق مدیریت، این تاثیر کم رنگ می شود.

1-مقدمه

مدیریت کنترل می کند که چه اطلاعاتی باید در معرض نمایش قرار داده شوند، آنها می توانند مانع (انتشار) برخی اطلاعات شوند یا اینکه آنها را تحریف نمایند، و بنابراین، اطلاعات افشاء شده در صورت های مالی نمی توانند منعکس کننده ی وضعیت واقعی یک نهاد باشند، و مدیریت تنها طرفی است که اطلاعات واقعی در مورد یک نهاد را در اختیار دارد، و این موضوع، همان عدم تقارن اطلاعات است، و هنگامی به وجود می آید که یک طرف دارای اطلاعات خصوصی (محرمانه) در مورد ارزش نهاد است، در حالیکه طرفین دیگر فقط اطلاعات عمومی انتشار یافته ای در اختیار دارد که در دسترس همه می باشد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعات و بازده سهام در حضور حسابداری محافظه کارانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رابطه ی بین عدم تقارن اطلاعات و بازده سهام در حضور حسابداری محافظه کارانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Business and Management
سال انتشار
2015
کد محصول
1007310
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
341 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





information asymmetry
accounting conservatism
stock return
bid-ask spread

تاریخ انتشار در سایت: 2016-02-22
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید