Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: اثرات بحران آسیایی، حاکمیت شرکت و سیستم حسابداری برای ارزشگذاری ارزش دفتری و درآمدها

این مقاله به بررسی ارتباط مقداری درآمدها و ارزش دفتری در چهار کشور آسیایی، اندونزی، کره جنوبی، مالزی و تایلند، در دوره رکود اقتصادی در آسیا می پردازد.

چکیده

این مقاله به بررسی ارتباط مقداری درآمدها و ارزش دفتری در چهار کشور آسیایی، اندونزی، کره جنوبی، مالزی و تایلند، در دوره رکود اقتصادی در آسیا می­پردازد. مشخصا، ما به بررسی اثر محیط اقتصادی برای ارتباط مقداری ارزش دفتری و درآمدها می­پردازیم. ما همچنین اثرات سازوکارهای حاکمیت شرکت و نوع سیستم حسابداری را در کنار محیط اقتصادی بر ارتباط مقداری ارقام حسابداری مورد بررسی قرار می­دهیم. نتایج ما نشان می­دهند که ارتباط مقداری درآمدها در اندونزی و تایلند بطور قابل توجهی در طول بحران اقتصادی آسیا کاهش یافت درحالیکه ارتباط مقداری ارزش دفتری افزایش یافت. در مالزی، ارتباط مقداری هر دو درآمدها و ارزش دفتری در طول رکود کاهش یافت. در کره، نه ارزش دفتری و نه درآمدها بطور قابل توجه تحت تاثیر بحران قرار نگرفتند. نتایج ما نشان داد که سطح سازوکارهای حاکمیت شرکت بر حد تغییرات در ارتباط مقداری ارزش­های دفتری تاثیر دارد، اما نه بر درآمدها. مشخصا، ارتباط مقداری ارزش دفتری هنگامیکه اداره شرکت ضعیف باشد، کاهش می­یابد. نهایتا، نتایج ما نشان می­دهند که سیستم­های حسابداری (همچون،IAS  یا مالیاتی) نیز بر میزان تغییرات در ارتباط مقداری ارزش دفتری ناشی از بحران تاثیر می­گذارند.

1-مقدمه

این مقاله تاثیر بحران مالی آسیا را بر ارتباط مقداری درآمدها و ارزش دفتری در چهار کشور آسیایی، یعنی اندونزی، کره، مالزی، و تایلند بررسی می نماید. بارت، بیور، و لندزمن (1998) شواهدی را ارائه می­نمایند مبنی بر اینکه هنگامیکه سلامت مالی شرکت کاهش می­یابد، ارتباط مقداری نسبی ارزش دفتری سهام و درآمد خالص تغییر می­نمایند. ما ابتدا، تحلیل آنها در مورد شرکت­های ورشکسته را جهت بررسی ارتباط مقداری ارزش دفتری سهام و درآمد خالص در محیطی توسعه می­دهیم که در آن کل اقتصاد در بحران مالی است. دوما، ما نقش سازوکارهای حاکمیت شرکتی را، در تعامل با تاثیر بحران اقتصادی، بر ارزشگذاری ارزش دفتری سهام و درآمدها بررسی می­نمائیم. نهایتا، ما تاثیر فعل و انفعال بین سیستم­های حسابداری و بحران اقتصادی را بر ارزش گذاری ارزش دفتری سهام و درآمدها مورد بررسی قرار می­دهیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اثرات بحران آسیایی، حاکمیت شرکت و سیستم حسابداری برای ارزشگذاری ارزش دفتری و درآمدها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات بحران آسیایی، حاکمیت شرکت و سیستم حسابداری برای ارزشگذاری ارزش دفتری و درآمدها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The International Journal of Accounting
سال انتشار
2006
کد محصول
1007634
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
216 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Valuation
Corporate governance
Financial crisis

تاریخ انتشار در سایت: 2016-04-11
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید