Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده حسابداری /

عنوان ترجمه شده مقاله: ویژگی های سیستم اطلاعاتی شرکت ها و سازگاری حسابداری مدیریت

ترجمه فارسی مقاله درباره حسابداری مدیریت، آماده دانلود است. هدف این مقاله، بررسی رابطه بین کیفیت سیستم اطلاعات (IS)، سازگاری حسابداری مدیریت (MAA) و اثربخشی آن است.

چکیده

هدف- هدف این مطالعه، بررسی رابطه بین کیفیت سیستم اطلاعات (IS)، سازگاری حسابداری مدیریت (MAA) و اثربخشی آن است.

طرح/روش/رویکرد- این مطالعه شامل توسعه و آزمایش تجربی مدلی است که در آن، کیفیت IS و اثرگذاری حسابداری مدیریت (MAE) توسط MAA واقع می شود.

یافته ها– تغییرپذیری سیستم اطلاعات (ISF) و آگاهی مشترک دارای ارتباطی معنادار و مثبت  با MAA بود، که به نوبه خود، رابطه ای مثبت و قابل توجهی با MAE داشت. همچنین اثر تعدیل ISF  روی رابطه بین ادغام IS و MAA وجود داشت.

محدودیتهای تحقیق/مفاهیم- ادغام IS  ممکن است به ثبات حسابداری مدیریتی، منجر نشود، اما نبود انعطاف پذیری سیستم و عدم همکاری بین سهامداران ممکن است به رکود آن منجر شود.

مفاهیم کاربردی- به سازمان ها توصیه می شود تا راه حل هایی را اعمال کنند که نسبتا، انعطاف پذیر و جزئی هستند، و نیز همکاری بین سهامداران را برای بهبود سیستم موجود، تقویت نمایند.

اصالت/ارزش– مطالعه، گفتمان درمورد تعامل بین حسابداری مدیریتی و ISS را از طریق بررسی نقش تعدادی از عوامل که MAA را بوجود می آورند، توسعه می دهد.

 1-مقدمه

حسابداری مدیریتی، مدیریت با اطلاعات مهم، مفید و مورد نیازی را فراهم می کند، اما شواهدی وجود دارد که می تواند تأثیری منفی روی عملکرد در عدم وجود تناسب داشته باشد. در راستای این دیدگاه، نظریه احتمالی پیشنهاد می کند که شیوه های حسابداری مدیریت در سازمان ها باید با تغییر شرایط ویژه ای که داخلی و خارجی برای شرکت هستند، متحول شوند. به عنوان مثال، هافستد (1967)، قبول کننده اولیه این نظریه، عملکرد سیستم بودجه بندی را از طریق عوامل اقتصادی، تکنولوژیکی و جامعه شناختی توضیح می دهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ویژگی های سیستم اطلاعاتی شرکت ها و سازگاری حسابداری مدیریت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ویژگی های سیستم اطلاعاتی شرکت ها و سازگاری حسابداری مدیریت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Accounting and Information Management
سال انتشار
2016
کد محصول
1009625
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
397 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده حسابداری را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1232000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Enterprise resource planning
Management accounting change
Adaptability
Integrated information

تاریخ انتشار در سایت: 2016-12-23
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید