Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

عنوان ترجمه شده مقاله: قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای سری تحت خرابی علت مشترک

ترجمه فارسی مقاله 2019 در مورد قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی، آماده دانلود است. در این مقاله، ما قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای بشکل سری، سوئیچ های تغییری فرعی نامطمئن و خرابی علت مشترک مورد بررسی قرار دادیم.

چکیده

با کمبود انرژی تجدیدناپذیر، منابع انرژی تجدیدپذیر نقش مهمی را در عمل بازی می­ کنند. یکی از امیدبخش­ترین انرژی­ های تجدیدپذیر، منابع انرژی خورشیدی می باشد که علت این امر پاکیزگی و پایان­ ناپذیری آن است. هرچند، روش ارزیابی کمی در مورد قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی پیچیده چالش قابل­ ملاحظه ­ای بوده است. در این مقاله، ما مدل مارکوف را برای شبیه سازی سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای سری، سوئیچ­ های تغییری فرعی نامطمئن، و علت خرابی مشترک را پیشنهاد می­کنیم. با بکارگیری روش نقطه تجدیدی و نظریه فرآیند نیمه مارکوف، مدل­ های قابلیت اطمینان کمی سیستم را می­سازیم. بعلاوه، الگوریتم جدیدی برای دستیابی به شکل صریحی از راه ­حل شاخص­ های قابلیت اطمینان را بسط می­ دهیم. یک مثال نشان می­دهد که مدل ­های پیشنهادی و الگوریتم، کارآمد و مختصر می­ باشند.

1- مقدمه

بدلیل پاکیزگی و پایان­ ناپذیری آن، انرژی خورشیدی بعنوان رایج­ترین منبع انرژی تجدیدپذیر در آینده در نظر گرفته می­شود. طبیعتا، چگونگی جمع­آوری بطور موثر انرژی خورشیدی از مفاد آن است، که در آن سیستم تولید انرژی خورشیدی جایگزین ایده­ آلی می­باشد، و بحث­ های زیادی در رابطه با این موضوع در سال­های اخیر بوده است.

بطورکلی، سیستم انرژی خورشیدی از ماژول­ های فتوولتائیک (PV)، اینورترها، و برخی از تتمه اجزای سیستم تشکیل می­شود، که در آن ماژول­های PV اجزای اصلی در سیستم انرژی خورشیدی هستند، که تجمعی از سلول ­های خورشیدی  بسته ­بندی و متصل می­باشد، و نور خورشید را بعنوان منبع انرژی برای تولید برق جذب می­کند. اینورتر دستگاهی است که می­تواند جریان مستقیم (DC) برق را به جریان متناوب (AC) برق تبدیل کند، که شامل تعدادی اجزای الکترونیکی می­باشد و اجزای الکترونیکی از درون بصورت سری متصل هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای سری تحت خرابی علت مشترک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قابلیت اطمینان سیستم تولید انرژی خورشیدی با اینورترهای سری تحت خرابی علت مشترک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Applied Mathematical Modelling
سال انتشار
2019
کد محصول
1013321
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
978 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی برق را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1397000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید