ضمانت خدمات گروه ترجمه تخصصی البرز

کلیه سفارشات کاربران گرامی اعم از سفارش ترجمه و سفارش ویرایش مقاله دارای ضمانت و گارانتی هستند. در صورتی که به هر دلیلی اشکالی در نتیجه سفارش وجود داشت باشد بدون اخذ هزینه مجدد و به صورت رایگان برطرف خواهد شد.

ضمانت خدمات ترجمه و ویرایش مقاله

کلیه سفارشات کاربران گرامی اعم از سفارش ترجمه تخصصی و سفارش ویرایش مقاله دارای ضمانت و گارانتی هستند. در صورتی که به هر دلیلی اشکالی در نتیجه سفارش وجود داشت باشد بدون اخذ هزینه مجدد و به صورت رایگان برطرف خواهد شد.

ضمانت ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله

مقالات فارسی شما که توسط موسسه ترجمه البرز به انگلیسی ترجمه (با پلن عالی) می شوند دارای گارانتی بلند مدت هستند. معمولا پروسه  داوری مقاله ای که برای مجله ISI ارسال می شود طولانی است. حال اگر مقاله شما بعد از گذشت چند ماه به دلیل اشکال گرامری ریجکت شود و مقاله با پلن عالی ترجمه شده باشد، ادیت آن مشمول گارانتی بوده و به صورت رایگان برای شما ادیت می شود. در نظر داشته باشید که اگر در نسخه ترجمه شده توسط موسسه ترجمه البرز تغییراتی اعمال کرده و سپس برای مجله ارسال نموده باشید، مقاله شما از گارانتی خارج می شود.

ضمانت ویرایش مقاله انگلیسی

مقالات انگلیسی شما که توسط موسسه ترجمه البرز از نظر گرامری ویرایش می شوند دارای گارانتی بلند مدت هستند. معمولا پروسه داوری مقاله ای که برای مجله ISI ارسال می شود طولانی است. اگر مقاله شما بعد از گذشت چند ماه به دلیل اشکال گرامری ریجکت شود، ادیت مجدد آن مشمول گارانتی بوده و به صورت رایگان برای شما ادیت می شود. در نظر داشته باشید که اگر در نسخه ترجمه شده توسط گروه ترجمه تخصصی البرز تغییراتی اعمال کرده و سپس برای مجله ارسال نموده باشید، مقاله شما از گارانتی خارج می شود.



این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

راهنما ي ثبت سفارش آنلاین ترجمه ترجمه مقاله تخصصی ویرایش مقاله انگلیسی راهنماي ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI ترجمه متن توسط مترجمان حرفه ای قیمت ترجمه متن مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی حق مالکیت معنوی دانلود مقالات ترجمه شده رایگان
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
مقاله isi
*
*
عالی

Skip Navigation Links صفحه اصلی > معرفی > ضمانت و گارانتی خدمات موسسه ترجمه البرز
ثبت سفارش جدید