راهنمای ثبت سفارش ترجمه جدید

مراحل انجام سفارش ترجمه متون تخصصی یا ترجمه مقاله ISI به طور خلاصه : عضویت (ثبت نام)، ارسال سفارش، قیمت گذاری و صدور پیش فاکتور، پرداخت هزینه ترجمه، دانلود فایل Word ترجمه

جهت ثبت سفارش ترجمه جدید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1-    اگر عضو نیستید ابتدا ثبت نام کنید. در حین ثبت نام رشته خود را به درستی انتخاب کنید تا سفارش شما توسط دپارتمان مربوطه و به درستی پردازش شود. در مراجعات بعدی با  نام کاربری(ایمیل شما) و رمز عبور دلخواهی که هنگام ثبت نام انتخاب می نمایید، وارد صفحه کاربری خود شوید.

2-     در صفحه كاربري  بر روی " ثبت سفارش ترجمه جدید " کلیک کنید.  در صفحه باز شده، پارامتر های مربوط به سفارش ترجمه از جمله فایل متن، کیفت ترجمه و زمان تحویل و ... را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

3-     پس از ارسال سفارش، سفارش شما توسط اپراتور مورد ارزیابی قرار گرفته و پیش فاکتور آن صادر می شود. سپس از طریق   SMS  و ایمیل از صدور پیش فاکتور آگاه می گردید. در صورت عدم دریافت پیامک یا ایمیل صفحه کاربری خود را چک نمایید.

4-      پس از صدور پیش فاکتور، با ورود به بخش " لیست سفارشات ترجمه ثبت شده " می توانید کلیه سفارشات ترجمه خود را ملاحظه نمایید. همچنین با کلیک روی " همه فاکتورهای من " همه فاکتورهای شما نمایش داده می شود. جهت مشاهده پیش فاکتور و آگاهی از هزینه و زمان تحویل سفارش ترجمه بر روی لینک "فاکتور-پرداخت نشده " (آیکون کارت بانکی) کلیک کنید.

5-     در صفحه باز شده می توانید هزینه و زمان تحویل ترجمه به انضمام سایر اطلاعات مربوط به سفارش ترجمه را ملاحظه نمایید. در صفحه پیش فاکتور می توانید با انتخاب یکی از روش های " پرداخت اینترنتی هزینه سفارش " و یا " پرداخت از طریق فیش بانکی یا کارت به کارت "، هزینه ترجمه متن تخصصی را پرداخت کنید. توجه نمایید که در همین صفحه پیش فاکتور امکان تغییر پلن سفارش وجود دارد. مثلا شما می توانید پلن عالی فوری را تنها با یک کلیک به پلن عالی عادی تبدیل کنید و نیازی به ویرایش مجدد سفارش نیست.

6-     پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، سفارش شما به حالت "فاکتور – پرداخت شده" درآمده و  ترجمه متن تخصصی شما توسط مترجمین ما آغاز می گردد. همچنین تائیدیه پرداخت برای شما ارسال می شود.

7-     در موعد مقرر ترجمه به فرمت word آماده شده و از طریق صفحه کاربری قابل دانلود است. پس از آماده شدن سفارش ، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

8-     پس از انجام سفارش از " لیست سفارشات ترجمه ثبت شده " می توانید فایل word ترجمه شده را دانلود نمایید.

جهت اطلاع از انواع پلن ها و قیمت ها بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید.

فلوچارت فرایند ثبت و انجام سفارش ترجمه را ببینید:


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
khub
*
*
ترجمه خويه
*
*
با تشکر از شما
*
*
خوب
*
*
عالیه
*
*
خوب بود .
*
*
ممنون
*
*
خیلی خوشم امد واقعا ممنون
*
*
ممنون
*
*
بسیار عالی
*
*
بسیار بسیار عالی من یه سفارش ترجمه دادم هم از زمان تحویل و کیفیت ترجمه خیلی راضی بودم متشکرم خدا قوت
*
*
بهتر از این نمیشه.
*
*
خوب
*
*
بسيار عالي
*
*
عالی
*
*
عالی بود
*
*
خوب
*
*
بسیار عالی
*
*
خوب

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید