راهنماي ثبت سفارش ویرایش مقاله   ISI

مراحل ثبت سفارش به طور خلاصه: عضویت (ثبت نام)، ارسال سفارش، قیمت گذاری، پرداخت هزینه ویرایش، دانلود فایل آماده شده.

جهت ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI وارد صفحه كاربري خود شده و ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI را مطابق مراحل زير انجام دهيد. چنانچه عضو نيستيد، هم اكنون ثبت نام كنيد.

1-     در صفحه كاربري  روی " ثبت سفارش ویرایش مقاله جدید " کلیک كنيد و از طریق فرم مربوطه فايل خود را ارسال نماييد.

2-     پس از ارسال سفارش، سفارش توسط اپراتور مورد ارزیابی قرار گرفته و پیش فاکتور ویرایش مقاله شما صادر می شود. سپس از طریق   SMS  و ایمیل از صدور پیش فاکتور آگاه می گردید. در صورت عدم دریافت پیامک و ایمیل صفحه کاربری خود را چک نمایید.

3-      پس از صدور پیش فاکتور، با ورود به بخش " لیست سفارشات ویرایش مقاله ثبت شده " می توانید کلیه سفارشات ویرایش مقاله خود را ملاحظه نمایید. همچنین با کلیک روی "همه فاکتورهای من" همه فاکتورهای شما نمایش داده می شود. جهت مشاهده پیش فاکتور و آگاهی از هزینه و زمان تحویل سفارش ویرایش مقاله بر روی لینک "فاکتور-پرداخت نشده " (آیکون کارت بانکی) کلیک کنید.

4-     در صفحه باز شده می توانید پیش فاکتور شامل هزینه و زمان تحویل سفارش به انضمام سایر اطلاعات مربوطه را ملاحظه نمایید. در صفحه پیش فاکتور می توانید با انتخاب یکی از روش های "پرداخت اینترنتی هزینه سفارش" و یا "پرداخت از طریق فیش بانکی یا کارت به کارت"، هزینه ویرایش مقاله را پرداخت کنید.

5-     پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، سفارش شما به حالت "فاکتور – پرداخت شده" درآمده و  ویرایش مقاله توسط مترجمین ما آغاز می گردد. همچنین تائیدیه پرداخت برای شما ارسال می شود.

6-     در موعد مقرر فایل ترجمه و یا ویرایش شده از طریق صفحه کاربری قابل دانلود است. پس از آماده شدن سفارش ، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

7-     پس از انجام سفارش از "لیست سفارشات ویرایش مقاله ثبت شده" می توانید فایل ویرایش شده را دانلود نمایید.

 فلوچارت فرایند ثبت و انجام سفارش ویرایش مقاله را ببینید:


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
عالی هستید
*
*
سایتتون عالی است
*
*
عالی بود
*
*
عالی
*
*
عالی بود

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید