راه اندازی مشاوره تلفنی دانشگاه علم و صنعت از مهر ماه

راه اندازی مشاوره تلفنی دانشگاه علم و صنعت از مهر ماه

کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه علم و صنعت از راه اندازی سیستم مشاوره تلفنی دراین دانشگاه خبرداد و گفت: احتمالا مهر ماه سال جاری سیستم مشاوره تلفنی دانشگاه علم و صنعت راه اندازی می شود.

سعید سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مرکز مشاوره دانشگاه علم و صنعت به منظور توسعه خدمات مشاوره اي جهت دانشجويان دانشگاه، راه اندازی سیستم مشاوره تلفنی را در دستور کاری خود قرار داده و احتمالا از مهرماه سال جاری راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: در ساعت غیراداری که دانشجویان به مشاوران دانشگاه دسترسی ندارند می توانند از طریق مشاوره تلفنی مسایل و مشکلات خود را بیان کنند.

کارشناس مرکز مشاوره دانشگاه علم و صنعت در خصوص مشاوره الکترونیکی نیز گفت: هنوز در این زمینه برنامه ریزی صورت نگرفته است و دانشجویان با مراجعه به مرکز مشاوره مسائل خود را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: همچنین دانشجويانی که نمی توانند به مرکز مشاوره دانشگاه مراجعه کنند می توانند از خدمات مشاورينی که در خوابگاه‌ها حضور دارند، استفاده کنند.

 

به گزارش مهر، دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در مراکز مشاوره از خدمات مشاوره و روان درمانی، راهنمايی و مشاوره تحصيلی، راهنمايی و مشاوره مذهبی و ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره شغلی، مشاوره بحران، روان درمانی و مشاوره شخصی و مشاوره گروهی بهره مند می شوند همچنین واحدهای روانسنجی، مددکاری و  آموزش نیز فعال بوده و خدمات مورد نیاز را ارایه می دهد.

تعداد بازدید : 603

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید