تجمع دانشجویان خواجه نصیر به دلیل قطع آب و اینترنت در خوابگاه

تجمع دانشجویان خواجه نصیر به دلیل قطع آب و اینترنت در خوابگاه

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیر در اعتراض به قطع سه هفته ای آب، اینترنت وکیفیت نامطلوب غذا هم اکنون مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر امروز دوشنبه جمعی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اعتراض به قطع سه هفته ای آب خوابگاه سهرودی و قطع اینترنت و مشکلات سلف این خوابگاه مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کرده و خواستارپاسخگویی و مسئولان شدند.

به گفته دانشجویان تاکنون هیچ یک از مسئولان دانشگاه خواجه نصیر برای پاسخگویی به اعتراضات صنفی این دانشجویان در جمع آنها حاضر نشده است.

به گفته دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه خواجه نصیر، برخی از دانشجویان نتوانسته اند هزینه خوابگاه را پرداخت کنند، معاونت دانشجویی دانشگاه نیز در مقابل برای اینکه دانشجویان را مجبور کند که هزینه خوابگاه را پرداخت کنند اینترنت خوابگاه را قطع کرده است.

این دانشجویان عنوان کردند که علاوه بر خوابگاه سهرودی، خوابگاه تهرانپارس این دانشگاه نیز دارای مشکلات عدیده ای است که می توان به خراب شدن حمام های این خوابگاه اشاره کرد و دانشجویان چندی است.

دانشجویان تجمع کننده در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیر همچنین به کیفیت پایین غذای خوابگاهی و وضعیت نامطلوب سلف معترض هستند.

 

این دانشجویان با تجمع در مقابل سازمان مرکزی خواستار رسیدگی مسئولان به وضعیت خوابگاه های این دانشگاه شدند.

تعداد بازدید : 598

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید